توزیع میوه دولتی در استان مرکزی و گلایه مردم

در حالی توزیع میوه دولتی در استان مرکزی آغاز شده که خریداران گلایه مندند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، توزیع میوه شب عید از امروز در ۴۹ مرکز توزیع و عرضه مستقیم استان مرکزی آغاز شد تا میوه با قیمت مصوب دولتی بین خریداران توزیع شود؛ این در حالی است که خریداران گلایه مندند.

تعدادی خریداران میوه دولتی د رگفت و کو با خبرنگارما از قیمت و کیفیت میوه‌های دولتی گلایه داشتند و گفتند: قیمت سیب و پرتقالی که عرضه می‌شود از قیمت بازار گرانتر است.

خریداران میوه دولتی از کیفیت میوه دولتی هم گلایه‌مند بودند و گفتند: میوه‌های خیلی درشت هستند و فروشندگان غرفه‌ها میوه‌های لک دار را تعویض نمی‌کنند و با توجه به وزن هر میوه کل خرید به ضرر است.

تعدادی از خریداران هم از قیمت راضی بودند و اینکه میوه‌های گندیده تعویض می‌شود هم از مزایای میه دولتی است.

البته نباید فراموش شون توزیع میوه دولتی برای تنظیم بازار است و برای تامین نیا زکل مردم هر شهرنیست.

هاشمی مدیر تعاون روستایی استان مرکزی هم در گفت و گو با خبرنگا رما گفت: در مجموع ۹۰۰ تن میوه برای تنظیم بازار استان خریداری شده است که شامل ۳۰۰ تن سیب درختی و ۶۰۰ تن پرتقال است.

هاشمی افزود: قیمت هر کیلوگرم پرتقال تامسون ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان و قیمت هر کیلو گرم سیب درختی ۹ هزارو ۷۰۰ تومان تعیین شده و با توجه به شرایط بازار و با تصمیم ستاد تنظیم بازار استان احتمال تغییر قیمت هم وجود دارد.

او اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده توسط کارگروه تنظیم بازار، توزیع میوه شب عید با قیمت مصوب تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت وبا توجه به شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از ازدحام جمعیت، امکان افزایش مراکز توزیع در سطح استان وجود دارد.

هرچند توزیع میوه دولتی برای تنظیم بازار است و برای تامین نیاز کل مردم هر شهرنیست، اما توجه به گلایه خریداران، استفاده از این نظرات موجب اجرای بهتر این طرح می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
متاسفم برای این دولت ومسئولین که فقط به جیب خودشان و حقوقهای 10 -20 میلیونی خودشون نگاه میکنن