توزیع میوه شب عید استان مرکزی / تامین ۲۰۰ تن مرغ و ۵۰ تن گوشت منجمد

میوه شب عید از ۲۶ اسفند به مدت سه روز در سراسر استان مرکزی توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سید علی آقازاده استاندار مرکزی گفت: میوه شب عید در روز‌های سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه به مدت سه روز در استان مرکزی توزیع می‌شود و باید با هماهنگی فرمانداران به گونه‌ای باشدکه از ایجاد صف جلوگیری شود.

آقازاده افزود: در مراکز منتخب سیب قرمز و سفید با قیمت ۹۷ هزار ریال و پرتقال با قیمت ۱۱۹ هزار ریال در بین مردم استان مرکزی توزیع خواهد شد.

او با اشاره به وجود برخی مشکلات در تامین روغن جامد و نیمه جامد اضافه کرد: وضعیت تامین روغن مایع نیز با وجود برخی مشکلات از ۲ تا سه ماه گذشته وضعیت مناسبتری دارد و تامین این نوع روغن‌ها باید در دستور کار دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد.

تامین ۲۰۰ تن مرغ و ۵۰ تن گوشت منجمد

استاندار مرکزی بیان کرد: ۵۰ تن گوشت منجمد برای استان تامین شده در راستای تنظیم بازار شب عید استان با قیمت ۸۰۰ هزار ریال توزیع می‌شود که ۲۰ تن آن به استان وارد شده و بقیه نیز در حال ورود به استان است.

او با بیان اینکه ۲۰۰ تن مرغ منجمد در استان مرکزی ذخیره شده و اکنون مشکلی در تامین این محصول در استان وجود ندارد اظهار کرد: روزانه ۲۰۰ تن گوشت مرغ گرم در استان مرکزی تولید می‌شود که ۱۵۰ تن برای تعادل قیمت‌ها به خصوص در روز‌های پایانی سال در استان توزیع می‌شود.


انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.