مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان:

دفاع مقدس مظهر ایثار و از خود گذشتگی است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: دفاع مقدس گنجینه بی پایان معارف، ایثار و از خودگذشتگی فرزندان این آب و خاک در دفاع از اسلام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، لطیفی در دیدار با عوامل تولید مستند نیلوفران آبی گفت: دفاع مقدس گنجینه بی پایان معارف، ایثار و از خودگذشتگی بی مثال فرزندان این آب و خاک در دفاع از اسلام و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران است و مستندسازی و ثبت وقایع جنگ تحمیلی زمینه لازم را برای جاودانه سازی و انتقال صحیح این مفاهیم ناب به نسل جوان و نسل‌های آینده دارد.


او مستندسازی از اقدامات و ابتکارات متنوع دوران دفاع مقدس مانند پشتیبانی و مهندسی جنگ را بسیار با اهمیت دانست و افزود: تا فرصت باقی است باید بتوانیم آثار و مستندات مربوط به عملیات ها‌ی غرور آفرین را در وضعیت تحریم شدید کشور در آن دوران از زبان ایثارگران ضبط کرده و برای نسل‌های آینده به یادگار بگذاریم.


رئیس رسانه استانی جمع آوری و ضبط کلام والدین و خانواده شهداء و ایثارگران دوران دفاع مقدس را بسیار مهم خواند و بر تسریع این کار در فرصت باقی مانده تاکید کرد.


مستند نیلوفران آبی با موضوع نقش غواصان  خط شکن زنجان در عملیات‌های مختلف و در راستای کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان  در ۱۳ قسمت به تهیه کنندگی حمیدرضا اسماعیلی در مرحله تولید است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.