استاندار کردستان:

بیان عملکرد نظام به مردم امید می‌بخشد

مرادنیا گفت: دشمنان به دنبال مایوس و ناامید کردن مردم از نظام جمهوری اسلامی هستند و بیان عملکرد نظام به مردم امید می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیا استاندار کردستان در ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اظهار داشت: اطلاع‌رسانی امر بسیار مهمی برای مقابله با هجمه‌های دشمن است و دستگاه‌های مختلف فعالیت‌ها را اطلاع‌رسانی کنند.

او با بیان اینکه برخی از نقد‌ها نقد نیست بلکه تخریب است افزود: برخی رسانه‌ها به شدت دنبال متهم کردن مسوولان به ناسالم بودن هستند.

مرادنیا اضافه کرد: برخی از سایت‌ها هرچه می‌خواهند می‌نویسند و کسی کاری به کار آن‌ها ندارد از دستگاه قضایی می‌خواهیم در این زمیینه ورود و با قانون شکنی‌ها مقابله کند.

او تاکید کرد: موضوع عملکرد نظام است تهمت‌ها و فضاسازی‌هایی که صورت می‌گیرد به بدبین کردن مردم و آلوده شدن فضا می‌انجامد بنابراین نباید شاهد این چنین نوشته‌هایی باشیم.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه کسانی که نسبت به سلامتی خود بی‌توجه هستند، قطعا سلامت دیگران و جامعه را به خطر می‌اندازند گفت:‌صدا و سیما به عنوان آمر به معروف و ناهی از منکر به کسانی که با بی توجهی موجب گسترش شیوع کرونا می‌شوند بپردازد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هم در این برنامه گفت: خدماتی که نهاد‌ها انجام می‌دهند رسانه‌ای کنند با وضعیت اقتصادی کنونی زحماتی که توسط دستگاه‌ها کشیده شده جای تقدیر دارد.

محمود الله مرادی با بیان اینکه دولت جمهوری اسلامی در همه نهاد‌ها تجلی پیدا می‌کند و نباید آن را تخریب کرد: افزود: تخریب‌ها به حدی بالا است که انگیزه خدمتگزاران را از بین می‌برد.

او با اشاره به اینکه عدم در نظر گرفتن منافع ملی به دلیل حرکت در مسیر احزاب است اظهار داشت: متاسفانه احزاب برخی رفتار‌ها را انجام می‌دهند که منافع ملی را زیر سوال قرار می‌دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.