دوگانه سوز شدن رایگان 2300 خودروی عمومی در کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از دوگانه سوز شدن رایگان ۲۳۰۰ دستگاه خودرو عمومی در استان و استقبال شهروندان از این طرح خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عبدالله گیتی منش مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان  در دیدار با فرماندار کامیاران سخن می‌گفت ضمن تشریح عملکرد شرکت دراین شهرستان در زمینه تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی، سوخت رسانی زمستانی، به تببین اهداف و سیاست‌های شرکت در راستای طرح دوگانه سوز نمودن رایگان خودرو‌های عمومی اشاره کرد و افزود: هماهنگی وبرنامه ریزی جهت فعال نمودن یک کارگاه دوگانه سوزنمودن در شهرکامیاران انجام پذیرفته است.

گیتی منش سپس با بیان این مطلب که ثبت نام ۹۵۰ دستگاه خودرو عمومی دیگر و فرآیند نوبت‌دهی آن‌ها انجام شده و در انتظار تبدیل به سر می‌برند افزود: متقاضیان با ثبت نام در سامانه https://Gcr.niopdc.ir می‌توانند برای دوگانه سوز شدن خودرو‌های خود اقدام کنند.

او از فعالیت ۵۲ باب جایگاه سی ان جی در استان و ظرفیت مناسب ارائه سوخت سی ان جی به شهروندان خبرداد و افزود:هم اکنون ۶ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۴ باب جایگاه سی ان جی در ناحیه کامیاران فعال بوده که عملیات احداث ۲ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی نیز در شهر کامیاران دردست اقدام می‌باشد.

فرماندار کامیاران نیز با بیان نظرات خود در مورد خدمات صورت گرفته از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان بویژه ارسال و ذخیره سازی سوخت روستاها، استاندارد سازی جایگاه‌های سی ان جی، توزیع بنزین و نفتگاز یور۴ و فعالیت مطلوب مجاری عرضه در زمان شیوع ویروس کرونا، از عملکرد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان تشکر و قدردانی نمود.

شایان ذکر است هم اکنون سه کارگاه تبدیل دوگانه سوز نمودن خودر‌های عمومی در سنندج و ۲ کارگاه در شهر‌های قروه و بیجار به شهروندان خدمات ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.