نخستین مصدومان چهارشنبه سوری در بیمارستان سوانح سوختگی گناوه بستری شدند

بیمارستان سوانح سوختگی شهرستان گناوه گفت: پنج نوجوان به علت سوختگی هنگام کار با مواد محترقه، در این بیمارستان بستری شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکترمحمدجواد طاهری رئیس بیمارستان سوانح سوختگی شهرستان گناوه عنوان کرد: امروز پنج نوجوان ۱۶ تا۱۸ ساله هنگام کار با مواد محترقه در محیطی بسته دچار سوختگی شدند که برای درمان به این بیمارستان انتقال یافتند.

او ادامه داد: این نوجوانان اولین مصدومان چارشنبه آخر سال استان بوشهر هستند که دچار سوختگی ۳۰ تا۴۰درصد درناحیه سر، گردن و دیگر اندام‌ها شده‌اند.

رئیس بیمارستان سوانح سوختگی شهرستان گناوه افزود: حال عمومی این مصدومان در وضعیت خطر نیست و حادثه‌دیدگان برای ادامه درمان به بخش بستری منتقل شده‌اند.


بیشتر بخوانید


 طاهری گفت: نوجوانان و جوانان در انجام این تفریح خطرناک مجبورند محدودیت‌هایی را متحمل شوند، ولی می‌توان با تاکید براینکه حوادث تهدید کننده سلامت آن‌ها است، آن‌ها را آگاه کرد.

او بیان کرد: در روز‌های پایانی سال و به خصوص شب چهارشنبه آخر سال از مردم می‌خواهیم در خانه بمانند و با این کار در شرایط حساس همه گیری بیماری کرونا به نیروهای بهداشت و درمان کمک کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.