بوشهر جایی برای میزبانی از مسافران نوروزی ندارد/ برنامه‌های چهارشنبه سوری تعطیل

استاندار بوشهر تاکید کرد که این استان مسافر نوروزی نمی‌پذیرد و سواحل و مدارس به روی گردشگران بسته هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهردر نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان  با بیان اینکه هیچ‌گونه امکانات اقامتی و خدماتی در مدارس و سواحل استان بوشهر وجود ندارد، عنوان کرد: سواحل و مدرسه‌های استان بوشهر برای اقامت در ایام نوروز بسته است.

او با تاکید بر رعایت همه جانبه اصول بهداشتی و با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته برای مهار بیماری کرونا ادامه داد: با توجه به اینکه سه روز آخر هر هفته مسافرت به استان بوشهر ممنوع است خدمات نیروی انتظامی در کنترل خودرو‌های غیربومی در ورودی‌های استان بوشهر قابل تحسین است.

استاندار بوشهر با اشاره به نقش مهم اجرای طرح شهید سلیمانی در مدیریت بیماری کرونا، همکاری مردم را در رعایت موارد بهداشتی برای مقابله با کرونا قابل ستایش دانست و تاکید کرد: باید رعایت این دستورالعمل‌ها ادامه داشته باشد و در روز‌های آخر سال و ایام نوروز مراقبت‌ها بیشتر شود.


بیشتر بخوانید


گراوند با درخواست از مردم برای پرهیز از برپایی مراسم چهارشنبه آخر سال در نقاط مختلف استان بوشهر، بیان کرد: چهارشنبه آخر امسال با توجه به شرایط سخت کرونایی باید بیشتر مراقبت سلامتی و جلوگیری از انتشار کرونا شود از این نظر انتظار می‌رود از هرگونه تجمع پرهیز شود.

او گفت: استفاده مستمر از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی نقش مهمی در جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا دارد که لازم است این مهم در دستور کار همگان قرار گیرد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه به احتمال زیاد رنگ شرایط کرونایی برخی شهر‌های استان تغییر می‌کند، افزود: به احتمال زیاد رنگ کرونایی شهرستان‌های شمالی استان بوشهر با توجه به شیب صعودی مبتلایان به نارنجی تغییر می‌کند.

گراوند با تاکید بر بر لغو سفر‌ها به ویژه سفر به استان بوشهر، گفت: این استان آمادگی پذیرایی از میهمان ندارد و هیچ‌گونه امکانات اقامتی و خدماتی در مدارس و سواحل استان بوشهر ارائه نمی‌شود.

او بیان کرد: توصیه می‌شود از سفر در ایام نوروز همانند سال قبل پرهیز شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.