با حکم رهبر معظم انقلاب؛

رئیس و هیئت امنای دفتر تبلیغات اسلامی قم ابقا شدند

با حکم رهبر معظم انقلاب رئیس و هیئت امنای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ابقا شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم،حجت‌الاسلام والمسلمین علی مخدوم، مدیرکل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی قم گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی طی احکامی، مسئولیت رئیس دفتر تبلیغات اسلامی و هیئت امنای این دفتر را برای یک دوره پنج ساله دیگر تمدید کردند.

او افزود: اعتماد حضرت آقا همواره مایه افتخار است و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) احکام هیئت امنای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و همچنین حکم حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی به‌عنوان رئیس دفتر را برای دوره سوم و به مدت پنج سال دیگر تمدید فرمودند.

حجت‌الاسلام مخدوم اضافه کرد: برای مجموعه‌ای مانند دفتر تبلیغات اسلامی که به‌عنوان سربازان دین، مقام معظم رهبری و نظام اسلامی به حساب می‌آیند، مایه مباهات است که فرصت دیگری برای خدمت به دین و نظام فراهم شده است که امیدواریم بتوانیم این اعتماد حضرت آقا را به نحو شایسته پاسخ دهیم.

هیئت امنای دفتر تبلیغات اسلامی از سوی ولی فقیه منصوب می‌شوند؛ در حکم آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، در ۲۳ بهمن ۱۳۸۹ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفری گیلانی به عنوان رئیس هیئت امنا و حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی به عنوان رئیس دفتر منصوب شدند که این حکم در بهمن ۱۳۹۴ تمدید گردید.

در حال حاضر، معاونت آموزش این دفتر را حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الله مریجی، معاونت پژوهش را حجت‌الاسلام والمسلمین نجف لک‌زایی، معاونت فرهنگی و تبلیغی را حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد، معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه را حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی علیزاده و معاونت منابع انسانی و پشتیبانی را حجت‌الاسلام والمسلمین موسی رجایی برعهده دارند که اعضای هیئت امنای دفتر تبلیغات اسلامی هستند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.