فروغ عباسی با فدراسیون اسکی جلسه ای نداشته است

رئیس فدراسیون اسکی کشور، گفت: فروغ عباسی هنوز جلسه ای با فدراسیون در خصوص خداحافظی از تیم ملی نداشته و ما تمام قد از ورزشکاران ملی حمایت می کنیم زیرا انها سرمایه های کشور هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عباس نظریان، رئیس فدراسیون اسکی کشور، گفت: خانم عباسی در فضای مجازی یک متن را منتشر کرده و این دلیلی بر خداحافظی نیست.

او، بیان کرد: باید شرایط او را بررسی کنیم، شاید احساسی تصمیم گرفته و هنوز جلسه‌ای با ما نداشته است او در بخش اسکی زنان یکی از بهترین‌ها بشمار می‌رود و ما برای حفظ سرمایه‌های اسکی به راحتی ورزشکاران را از دست نخواهیم داد.

نظریان، تصریح کرد: شاید تصمیم او به خاطر فشار تمرینات و فعالیت‌هایی بود که به صورت فشرده در یک سال گذشته انجام داده است.

رئیس فدراسیون اسکی کشور، ادامه داد: ورزشکاران با سرمایه ملی و فدراسیون تربیت شده و خانواده اسکی نیز با آنان همراه و همدل بوده و انتظار می‌رود آنان نیز در زمان تصمیمات خود فدراسیون را در جریان بگذراند.

او، افزود: ما هیچ گاه ورزشکار و قهرمان ملی اسکی را به راحتی از دست نمی‌دهیم زیرا یک ملی پوش اسکی دیگر شهروند معمولی نیست بلکه سرمایه‌ای است که سالیان برای رشد و تکامل او هزینه شده است.

نظریان اضافه کرد: ما تا زمانی که ورزشکاران بخواهند در بخش قهرمانی باشند از آنان حمایت کرده و بعد از آن نیز تحت حمایت فدراسیون قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار