عباسی ، مسافر جام جهانی اسکی

فروغ عباسی در ترکیب نهایی تیم اعزامی به جام جهانی اسکی ایتالیا قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،عبداللهی مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز، گفت : با اعلام فدراسیون اسکی ترکیب نهایی تیم آلپاین ایران برای حضور در مسابقات جهانی ایتالیا اعلام شد که فروغ عباسی ورزشکار شیرازی به همراه عاطفه احمدی، مرجان کلهر و صدف ساوه‌شمشکی در بخش بانوان با رقبا جهانی به رقابت می پردازند.

او، بیان کرد: کورتینا و میلان میزبان مشترک بازیهای المپیک زمستانی ٢۰٢۶ هستند و میزبانی رقابت‌های قهرمانی جهان اسکی آلپاین آزمونی برای ایتالیایی‌ها برای نشان دادن آمادگی میزبانی از المپیک زمستانی است.

عبداللهی، تصریح کرد:  مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی جهان تا سوم اسفندماه به میزبانی کورتینا دامپتزو در ایتالیا برگزار می‌شود.

تیم ملی اسکی آلپاین جمهوری اسلامی ایران نیز با هشت ملی پوش در این مسابقات حضور پیدا می‌کند.

تیم ملی اسکی آلپاین بانوان آخرین اردوی آمادگی خود را پیش از حضور در مسابقات جهانی ایتالیا را به میزبانی پیست بین المللی پولاد کف سپیدان استان فارس برگزار کرد.

فروغ عباسی متولد ۲۴ شهریور ۱۳۷۲ در شهر شیراز است و سابقه حضور در دو المپیک زمستانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ زمستانی را دارد.

عباسی در دوره بیست و دوم بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۴ سوچی روسیه به عنوان چهل و هشتم دست یافت و در المپیک زمستانی ۲۰۱۸ پیونگ یانگ کره جنوبی، با زمان دو دقیقه و چهار ثانیه و شش صدم ثانیه به عنوان چهل و نهم دست یافت.

کسب دو مدال طلا، دو نقره و دو برنز در تورنمنت بین المللی اسکی آلپاین در لبنان، عنوان مدال‌های طلا، نقره و برنز در مسابقات کشوری و کسب سه مدال طلا، یک نقره و یک برنز در مسابقات آسیایی اسکی از دیگر افتخارات فروغ عباسی بشمار می‌رود و در المپیک زمستانی ۲۰۱۸ علاوه بر پرچمداری کاروان اسکی ایران، مشعل این بازی‌ها را هم به مسافت ۲۰۰ متر حمل کرد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.