حیدری: تیم‌های لیگ برتری کاراته برای آماده سازی فشار زیادی را متحمل شدند

سرمربی تیم کاراته دال کرمانشاه گفت: طی ۲ روز فشار زیادی را بازیکنان ما متحمل شدند، اما سعی کردیم انرژی آن‌ها را مدیریت کنیم.

احسان حیدری سرمربی تیم کاراته دال کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر کاراته  آقایان بیان کرد: با حضور ۲۳ تیم رقابت‌های لیگ برتر کاراته امسال برگزار شد. شرایط برای تیم ما کمی سخت بود چرا که با تیم شهر خودمان به این مسابقات رفتیم. در نهایت به جمع ۴ تیم نهایی راه پیدا کردیم و با کسب رتبه سوم مشترک از نظر من عملکرد قابل قبولی داشتیم.

او ادامه داد: در ۲ روز فشار زیادی را بازیکنان تیم ما متحمل شدند، اما سعی کردیم با تمرینات انرژی آنها را مدیریت کنیم. البته باید در نظر داشت شرایط برگزاری مسابقات برای سازمان لیگ کاراته هم سخت بود، اما اینکه رقابت‌ها به صورت استاندارد برگزار شد  جای خوشحالی دارد.

قهرمان سابق کاراته درباره مدال آوری کاراته کا‌ها در مسابقات المپیک توکیو اظهار کرد: ۱۰۰ درصد به ورزشکاران پرافتخارمان در این مسابقات امیدوار هستیم. بهمن عسگری و  از بین سجاد گنج زاده و ذبیح الله  هر کدام می‌توانند ما را در مدال آوری المپیک کمک کنند. حتی در وزن امیر مهدی زاده هم شانس کسب سهمیه المپیک داریم. شک نکنید کاراته پرچم کاروان ایران را در المپیک بالا می‌برد.

حیدری درباره زمان برگزاری مسابقات سوپر لیگ کاراته عنوان کرد: هنوز تاریخ  برگزاری دقیق مسابقات سوپر لیگ مشخص نشده است. من مربی تیم کاراته دانشگاه آزاد هستم و با این تیم مرحله رفت گروهی را با صدرنشینی تمام کردیم.   سایر رقابت‌ها هم در سال ۱۴۰۰ ادامه پیدا خواهد کرد.

او گفت: از حمیدرضا فرهادی تشکر می کنم. با انرژی خاصی تیم دال  را روانه مسابقات کردیم. صمیمیت و یکدلی در تیم ما جواب داد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار