طباطبایی: ارزیابی ملی پوشان، هدف اصلی اعزام تیم ملی به کاراته وان ترکیه است

رئیس فدراسیون کاراته گفت: هدف از اعزام تیم ملی به رقابت‌های کاراته وان ترکیه ارزیابی ملی پوشان است.

سید حسن طباطبایی، رئیس فدراسیون کاراته کشورمان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اعزام تیم ملی کاراته به مسابقات کاراته وان ترکیه اظهار کرد: ملی پوشان ما روز سه شنبه به کاراته وان استانبول اعزام شدند و بعد از یک سال تعطیلی مسابقات بین المللی، این اولین رویدادی است که تیم ملی به عنوان بازی تدارکاتی پیش از کسب سهمیه المپیک در آن شرکت می‌کند. فارغ از هرگونه نتیجه، ارزیابی بهتری از عملکرد تیم ملی خواهیم داشت تا در این وقفه طولانی مدت به واسطه لغو مسابقات، کادر فنی بررسی دقیق تری از عملکرد بازیکنان داشته باشد.

او درباره اتمام مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: شرایط برگزاری مسابقات لیگ برتر نسبت به سوپر لیگ شرایط متفاوت تری دارد؛ چرا که تعداد تیم‌های شرکت کننده به نسبت بیشتر است و روزهای پرکاری را پشت سر گذاشتیم. امیدواریم این شرایط برای کاراته کشور که بازیکنان یک سالی دور از مسابقات بودند، محک جدی تلقی شود. همچنین امیدوارم ویروس کرونا سریع‌تر ریشه کن شود تا شاهد حضور تماشاگران در مسابقات مهم باشیم.

رئیس فدراسیون کاراته در مورد زمان برگزاری سوپر لیگ آقایان و بانوان بیان کرد: مسابقات سوپر لیگ آقایان در سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود و سازمان لیگ در این زمینه تصمیم گیری می‌کند. همه ورزشکارانی که ظرفیت پوشیدن تیم ملی را داشته باشند، قطعا به این مهم می‌رسند. راه ورود به تیم ملی همیشه مسابقات انتخابی بوده است. در سوپر لیگ بانوان هم  چند تیم از حضور در مسابقات انصراف داده اند و فعلا برنامه‌ای برای مسابقات در سال ۹۹ نداریم. در سال آینده برنامه ریزی می‌کنیم تا با توجه به انصراف تیم‌ها برای برگزاری این رقابت‌ها رایزنی کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار