کشف و ضبط مهمات داعش در الانبار عراق

الحشد الشعبی و نیرو‌های ارتش عراق مقادیری از مهمات داعش در استان الانبار را کشف و ضبط کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المعلومه، یک واحد مشترک از نیرو‌های الحشد الشعبی و ارتش عراق، امروز شنبه به مقادیری از مهمات مربوط به گروه‌های تروریستی دست یافتند و آن‌ها را ضبط کردند.

بر اساس بیانیه‌ای که از سوی معاونت رسانه‌ای الحشد الشعبی منتشر شده است، در پی انجام یک عملیات مشترک، مهماتی شامل سه موشک گراد، ۲۵ توپ ۱۲۰ م. م، ۱۰ گلوله خماپاره ۱۲۰ م. م، ۱۶ گلوله خمپاره ۸۰ م. م و ۶ گلوله خمپاره ۶۰ م. م به دست آمده است.

شایان ذکر است، بقایای عناصر داعش به تازگی بر شدت فعالیت خود در استان‌های الانبار در غرب و صلاح الدین در شمال بغداد و استان دیاله در شرق عراق افزوده‌اند به همین دلیل نیرو‌های الحشد الشعبی و سایر نیرو‌های عراقی به طور مشترک چندین عملیات گسترده علیه آن‌ها اجرا کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Austria
reza
۱۲:۴۸ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
مسئولان الحشدالشعبی 100% با یقین بدانند این توله های موالید آمریکائی تحت حمایت و راهبری عملیاتی منسجم و برنامه ریزی شده دقیق توسط ارتش سنتکام آمریکا هدایت و هلی برن و لجستیک مهندسی میشوند بنابراین تا ارتش تروریسم دولتی آمریکا در خاک عراق هست این اوضاع تکرار مکرر و متواتر است چاره کار فقط و فقط اتحاد و اتحاد و وحدت ملت و دولت و مجلس عراق برای خروج کامل این نیروها و هدایت تروریسم دولتی آمریکاست که باید آن را ریشه کن و قطع کنند.................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
فقط مردم عراق دارن میجنگن
دولتشون کمک نمیده فقط مردم و جووناشون پای جنگن
آخرین اخبار