نورافکن: بازی خسته کننده‌ای برابر مس رفسنجان داشتیم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: نتیجه خوبی برابر مس رفسنجان به دست آوردیم، اما این بازی خسته کننده بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امید نورافکن بازیکن تیم فوتبال  سپاهان درباره پیروزی تیمش در وقت‌های اضافه مقابل مس رفسنجان و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار کرد:  بازی خیلی  سخت و خسته‌ای کننده را پشت سرگذاشتیم. ما در ثانیه‌های پایانی بازی در ۹۰ دقیقه گل خوردیم که برای ما جنبه منفی داشت. البته خدا را شکر می‌کنم که توانستیم شرایط را حفظ کنیم و در این مرحله حذف نشدیم. این نتیجه برای ما فوق العاده خوشحال کننده و در عین حال خسته کننده بود.  

او ادامه داد: امیدوارم در ۳، ۴ روز آینده بتوانیم به خوبی ریکاوری کنیم و به شرایط اولیه برگردیم. این پیروزی‌های پشت سر هم را باید فراموش کنیم و بتوانیم در بازی با تراکتور به پیروزی برسیم. اصلا دوست نداریم از کورس صدر جدول از عقب بمانیم. امیدوارم بتوانیم به ۳ امتیاز برسیم و به تعطیلات نوروزی برویم.

انتخاب اسکوچیچ برای تیم ملی فوتبال هوشمندانه بود

نورافکن درباره وضعیت تیم ملی و احتمال حضور در لیست اسکوچیچ گفت:  مهمترین مسئله‌ای که می‌توانم در این مقطع بگویم این است که  انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی، فوق العاده تصمیم درست و هوشمندانه‌ای برای فدراسیون فوتبال بود. اسکوچیچ فوق العاده باهوش، زحمت کش، کاربلد و فنی است و هرگاه که به تیم ملی دعوت بشوم، با تمام توان در خدمت خواهم بود.  

نورافکن درباره تجمع هواداران سپاهان و دیر رسیدن این تیم به استادیوم گفت: خودم این جمعیت را که دیدم، فوق العاده روحیه گرفتم. در حدی نیستم که درباره این موضوع صحبت کنم. فکر کنم  نویدکیا چندباری خدمت هواداران بیان کرد  که حضور انها کار خطرناکی است. امیدوارم هواداران این موضوع را درک کنند و به فکر خودشان باشند. ما در زمین فقط به خاطر هواداران تلاش می‌کنیم.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار