ربیعی: فوتبال روی بد خودش را به مس نشان داد

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص دیدار این تیم برابر سپاهان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص دیدار این تیم برابر سپاهان اظهار داشت: به تیم سپاهان تبریک می‌گویم. ماراتن جذاب را شاهد بودیم. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. توانستیم برابر تیم پرمهره‌ای مانند سپاهان فوتبال زیبا و با برنامه‌ای را ارائه کنیم و طبق برنامه پیش برویم. یک اشتباه کردیم و گل خوردیم البته کمی هم بدشانس بودیم و از دقیقه ۱۱۹ تا پایان بازی ۲ موقعیت عالی را از دست دادیم.

ربیعی ادامه داد: این بازی برای ما تمام شده است. سختی زیادی کشیدیم، اما نتوانستیم پاداش ۱۲۰ دقیقه تلاش خود را دریافت کنیم و بدشانس بودیم. فوتبال روی بد خود را به ما نشان داد، زیرا فکر می‌کنم تکلیف این بازی باید در ضربات پنالتی روشن می‌شد. به نویدکیا و تیم سپاهان تبریک گفته و برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم. در مورد داوری صحبتی نمی‌کنم، اما اگر ۱۰ نفره نمی‌شدیم کار برای ما راحت‌تر می‌شد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص عملکرد مهدی کیانی، خرید جدید این تیم گفت: کیانی قبل از این در سپاهان و تراکتور توانایی‌های خود را نشان داده بود. ما در نیم فصل چند خرید جوان در کنار کیانی با تجربه داشتیم. حضور کیانی به روند رو به رشد تیم کمک خواهد کرد. کیانی تاکتیک پذیر و حرفه‌ای است از عملکرد او راضی بودم.

ربیعی در مورد رفتار کعبی بعد از اخراج عنوان کرد: باید فیلم بازی را ببینم. رفتار ناشایست قابل توجیه نیست، اما نحوه اخراج کعبی و فشار ۱۱۰ دقیقه بازی ممکن است باعث شده باشد تا او کنترل خود را از دست بدهد، اما عقیل کعبی بازیکن با اخلاق و منظمی است و طی این مدت هیچ حاشیه‌ای از او ندیدم. نباید به علت یک حرکت بازیکن با اخلاق را نابود کرد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در پایان گفت: امیدوارم فوتبال ما در مسیری حرکت کند تا بتوانیم هر روز شاهد رشد و پیشرفت در تمامی ابعاد فوتبالی باشیم. برای سپاهان در ادامه آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار