مهاجم تیم فوتبال پیکان از داور بازی تیمش با استقلال انتقاد کرد و عملکرد او را دلیل شکست تیمش در دیدار مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی دانست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر روستایی، بازیکن تیم فوتبال پیکان پس از شکست ۲ بر یک تیمش مقابل استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: بازی ما را خراب کردند. آن پنالتی که پنالتی نبود و داور حتی می‌خواست بازیکن ما را اخراج کند. اصلا نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد. هفته گذشته هم در مشهد پنالتی ۱۰۰ درصدی ما را نگرفتند و خطای بیرون محوطه اعلام کردند. نمی‌دانیم دیگر باید چه کار کنیم.

روستایی در ادامه گفت: بازی خیلی خوبی مقابل استقلال انجام دادیم. به ویژه در نیمه دوم که ۳، ۴ موقعیت خوب هم داشتیم و ۲ موقعیت برای خودم بود که متأسفانه به گل تبدیل نشد. با این حال با ۹ بازیکن زیر ۲۳ سال توانستیم مقابل استقلال پر مهره، بازی خوبی ارائه کنیم. انشاالله بتوانیم در آینده نتایج بهتری بگیریم.


بیشتر بخوانید


بازیکن تیم فوتبال پیکان در واکنش به این که آیا تیمش پس از این دیدار و حذف از جام حذفی انگیزه‌ای خواهد داشت، عنوان کرد: مشخص است که موقعیت‌های کدام تیم در این بازی بیشتر بود. ما قطعاً برای پیروزی وارد زمین شده بودیم، زیرا در زمین خودمان بازی می‌کردیم. بازی بعدی با ذوب‌آهن است و در تهران برگزار می‌شود. در این دیدار محکوم به پیروزی هستیم تا شرایطمان را در جدول بهتر کنیم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
شما برین رو اوت دستی تون بیشتر کار کنید بلکه سیزدهم چهاردهم بشین
آخرین اخبار