مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: داور بازی مانند همیشه بی غرض قضاوت کرد و در بازی با استقلال هم به درستی پنالتی را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  فرزاد حاتمی، بازیکن تیم فوتبال پیکان پس از دیدار تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: دیداری که نباید می‌باختیم را باختیم. به استقلالی‌ها تبریک می‌گویم و امیدوارم تا فینال برسند و قهرمان شوند.  

حاتمی در واکنش به این که در بازی با استقلال خبری از اوت‌های محمدی نبود گفت: او در بازی امروز خسته بود. به هر حال زیاد اوت انداخته بود و بازی‌ها هر ۵ روز یک بار برگزار می‌شود. محمدی برای پرتاب اوت باید هر بار از آن سر زمین بیاید و اوت پرتاب کند و انرژی زیادی از او گرفته می‌شود. محمدی شرایط جسمی خوبی نداشت.  

او درباره عملکرد داوری در این دیدار اظهار داشت: به اعتقاد من داور خوب قضاوت کرد و پنالتی  هم درست بود. داور بازی خوب و باتجربه بود و  همیشه بدون غرض سوت می‌زند و خطا‌هایی که می‌بیند را می‌گیرد. ما حقیقت را می‌گوییم؛ چه به نفع تیممان باشد، چه به ضرر ما. همیشه حقیقت را می‌گوییم و از کسی یا چیزی واهمه‌ای نداریم.  

بازیکن پیکان درباره دریافت مطالباتش از باشگاه پرسپولیس گفت: بعد از ۸ سال مطالباتم را از پرسپولیس گرفتم. اگر همان موقع این پول را به من داده بودند، می‌توانستم با آن زمین بخرم، اما اکنون با این پول یک ماشین هم به من نمی‌دهند. از استقلال هم ۱۰۰ میلیون طلب دارم و حکم کمیته انضباطی را هم گرفته ام. ۱۰ سال از حضور من در این تیم می‌گذرد و با استقلال قهرمان شده ام و در آسیا هم نتایج خوبی گرفتم، اما نمی‌دانم چرا مطالباتم را نمی‌دهند.


بیشتر بخوانید


حاتمی در خصوص حضورش در جمع استقلالی‌ها در پایان بازی  گفت: یکی از بازیکنان پیراهن وریا غفوری را می‌خواست و من رفتم پیراهنش را بگیرم. آن جا مجیدی را هم دیدم و به او تبریک گفتم. به هر حال مجیدی همبازی من بوده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار