برانگیخته شدن دلسوزترین سفیر هدایت در روز مبعث از سوی خداوند

در بیست و هفتم رجب محبوب‌ترین خلقت خداوند و دلسوزترین سفیر هدایت به پیامبری برانگیخته شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نماینده مردم شریف رامهرمز و رامشیر در پیامی مبعث پیامبر گرامی اسلام (ص) را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و هفتم رجب، هنگامه بر انگیخته شدن محبوب‌ترین خلقت خدا، اشرف کائنات، زمانی است که اعلان نبوت به بزرگ‌ترین و دلسوزترین سفیر هدایت داده شد تا با طنین زیبای قرآن، الفبای مهربانی و رستگاری را به مردم بیاموزد.

آغاز رسالت حضرت ختمی مرتبت حضرت محمد (ص) را به پیروان آن پیامبر رحمت و پیام آور حقیقت و عدالت، تبریک و تهنیت می‌گویم. امید که جرعه نوش چشمه‌ی زلال معرفتش باشیم.

ابراهیم متینیان نماینده مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی

وحید کاظمی  مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان اندیکا به مناسبت بعثت پیامبر اکرم (ص) پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

غار حرا، پیش از این بار‌ها شاهد دل گفته‌ها،  مناجات‌ها و اشک‌های حضرت محمد (ص) بوده‌است.

اما امشب قصه‌ی متفاوتی در پیش است. این‌بار حجاب‌ها کنار می‌روند و در‌های آسمان یکی پس از دیگری، گشوده می‌شوند، نبض زمان تندتر می‌زند و نور از در و دیوار سرازیر می‌گردد و صدای خدا از زبان جبرئیل جاری می‌شود.

خداوند سخن می‌گوید و آرامشی در جان حضرت محمد (ص) شعله می‌کشد.  بهترین مخلوق خدا برگزیده می‌شود تا بار امانت الهی را به دوش کشد و سینه‌اش امین وحی می‌گردد.

 بخوان که پروردگار تو ارجمندترین است. همو که با قلم آموخت و به آدمی آنچه را که نمی‌دانست، بیاموخت و اینک شما پیامبر خدایید و راه آسمان از دست‌هایتان می‌گذرد مقرب‌ترین فرشته، سلام خداوند را برای تو آورده‌است و اینک حرا تنها شاهد زمینی بعثت است.سلام و درود خداوند بر شما که بشر را از گمراهی آشکارش نجات دادید و در راه هدایت خلق از دل و جان کوشیدید. آیین یکتاپرستی را احیا کردید و به پرستش معبودان چوبین و گلی خاتمه دادید.

سلام بر شما که بشرِ غرق در دنیا و مادیات را با آخرت آشنا کردید تا در سایه تقوا و بندگی در درگاه الهی، سعادت هر دو دنیا رهاوردش باشد.  

خدا را سپاس می‌گوییم که پیامبری، چون شما را برای‌مان فرستاد روز مبعث، روز بارش برکت و روز سرافرازی انسان‌ها، بر تمام جهانیان مبارک‌باد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.