وزیر میراث فرهنگی:

تصمیم نهایی درباره سفر‌های نوروزی با ستاد ملی کرونا است

علی اصغر مونسان گفت: تصمیمات ستاد ملی کرونا محور کار‌های ما در حوزه گردشگری است و خود را ملزم به تبعیت کامل از آن‌ها می‌دانیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که عصر امروز برای بازدید از طرح ‌های گردشگری و افتتاح چند طرح به گلستان سفر کرده بود با اعلام اینکه جلساتی با حضور سازمان‌های مسئول برای تعیین تکلیف مسافرت‌ها در ایام نوروز تشکیل شده است گفت: بنا بر دستور العملی که دیروز در ستاد ملی کرونا نهایی شد سفر به شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است و مسافرت به سایر شهر‌ها نیز با رعایت دقیق شیوه نامه‌ها انجام خواهد شد.

علی اصغر مونسان با اشاره به اینکه وزارت گردشگری در تمام مراحل در کنار وزارت بهداشت و کادر درمانی بوده و خواهد بود افزود: تصمیم نهایی با ستاد کرونا است و دستور این ستاد لازم الاجراست از این رو نباید اظهار نظر‌هایی خارج از تصمیمات ستاد انجام شود چراکه موجب چندگانگی و نگرانی در حوزه گردشگری می‌شود.

او تاکید کرد: نگرانی ما از سفر‌های انبوه و بدون برنامه است که بدون مشخص بودن محل اقامت انجام می‌گیرد به همین دلیل مانیز با اعمال سختگیری‌ها در این بخش از سفر‌ها موافقیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار