امام جمعه موقت سمنان:

پیام مبعث برای همیشه تاریخ و نجات جهان اسلام است

حجت السلام مهدوی نژاد گفت: پیام مبعث نجات جهان اسلام است و منحصر به زمان پیامبر (ص) نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت السلام مهدوی نژاد امام جمعه موقت سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان با تبریک فرا رسیدن عید مبعث گفت: پیام مبعث که همان نجات و آزادی جهان اسلام است همیشگی است و مردم ایران پیان این واقعه بزرگ تاریخی را به خوبی درک و به آن عمل کرده اند.

خطیب جمعه سمنان گفت: بی تفاوت نبودن در مقابل دیگر مسلمانان جهان و ایستادگی در برابر ظلم و زور مهمترین ویژگی پیروان مکتب اسلام است و در کشور ما نیز با ادامه دادن خط و مشی امام راحل و پیروی از ولایت فقیه این اهداف محقق شده است.

حجت السلام مهدوی نژاد، فشار اقتصادی برای به زانو در آوردن ملت‌ها را از شگرد‌های استکبار در طول تاریخ عنوان کرد و گفت: آمریکای جهانخوار همیشه برای شکست ایران از اهرم فشار استفاده میکند، اما ملت ما با آگاهی و بصیرت در مقابل همه توطئه‌های استکبار جهانی و ایادی آن ایستاده اند.

امام جمعه موقت سمنان پانزدهم اسفند روز درختکاری و هفته منابع طبیعی را یاد آور شد وافزود: توسعه جنگل‌ها ومراتع و فضای سبز و حفظ آن‌ها به عنوان سرمایه ملی وظیفه همگانی است.

حجت السلام مهدوی نژاد درباره هفته احسان و نیکو کاری و اهمیت کمک به نیازمندان در آستانه سال نو هم گفت: این هفته فرصت مناسبی است که در حد توان به فکر همنوعان و کمک برای رفع مشکلاتشان باشیم.

امام جمعه موقت سمنان همچنین با بزرگداشت یاد و خاطره جانباز شهید حاج غلامعلی مثبت گفت: این شهید بزرگوار بعد از سال‌ها تحمل رنج و سختی جانبازی به جمع دوستان شهیدش پیوست و وظیفه ما ادامه راه شهداست.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار