انتقاد استاندار مرکزی از طولانی شدن طرح‌ها در شهرک‌های صنعتی

آقازاده در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان مرکزی از طولانی شدن طرح‌ها در شهرک‌های صنعتی انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان مرکزی با دستورکار  بررسی مشکلات شهرک‌های صنعتی ایبک آباد و خیرآباد اراک برگزار و در این جلسه مشکلات زیربنایی و زیرساختی آب و برق، تصفیه خانه، اصلاح شبکه‌ها و وضعیت طرح‌های مصوب سال ۹۹ بررسی شد.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی رئیس جلسه در این نشست ضمن گلایه از روند اجرایی شدن مصوبات ستاد از طولانی شدن برخی پروژه‌ها در شهرک‌های صنعتی انتقاد کرد.

آقازاده گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان باید با تعامل و همدلی بیشتر و سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه‌ها تا قبل از پایان دولت دوازدهم شاهد افتتاح و راه‌اندازی آن‌ها باشیم.

او اضافه کرد: یکی از استان‌های قابل قبول در اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی هستیم و باید با فراهم کردن امکانات و زیرساخت‌های لازم و برداشتن موانع سرمایه گذاران را به سرمایه‌گذاری در استان مرکزی تشویق کنیم.

رقیه یادگاری دبیر جلسه و رئیس سازمان بودجه استانداری مرکزی هم از اجرایی شدن بیش از ۷۰ درصد از پروژه‌های مصوب در استان خبر داد و افزود: از ۲۴ پروژه اقتصاد مقاومتی در سال ۹۹ که در این جلسه بررسی شد ۷ پروژه صنعتی و دیگر پروژه در بخش کشاورزی و تولیدی بوده است.

یادگاری از چشم‌انداز پروژه اقتصاد مقاومتی در سال ۱۴۰۰ هم گفت و یادآور شد در سال ۱۴۰۰ از ۳۷ پروژه ۱۲ مورد صنعتی و کشاورزی بوده و مابقی هم در بخش‌های دیگر است که برای راه‌اندازی آن‌ها ۶۳ هزار و ۸۶۷ میلیارد ریال اعتبار لازم است.

مشکللات آزاد سازی اراضی و املاک معارض، جابجایی تاسیسات زیربنایی، خرید ماشین‌آلات آتش‌نشانی برای شهرک‌های صنعتی، جلوگیری از هدر رفت آب با ارائه راهکار‌ها وبررسی مشکلات واحد‌های تولیدی قیر در دلیجان، از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
ساخت مونوریل اراک شهرک صنعتی خیرآباد