ایران به جمع ۵ کشور تولید کننده کنترل مشعل صنعتی پیوست

با تولید سیستم الکترونیکی کنترل مشعل و بویلر‌های بخار در اراک ایران به جمع ۵ کشور تولید سیستم الکترونیکی پیوست.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  با تولید سیستم الکترونیکی کنترل مشعل و بویلر‌های بخار بدست متخصصان  اراکی، ایران به جمع ۵ کشور تولید سیستم الکترونیکی پیوست.

محمد مژگان مدیرعامل تولید مشعل صنعتی در اراک در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: تولید سیستم الکترونیکی کنترل مشعل و بویلر‌های بخار در کنار تولید دانش بنیان شیر‌های اطمینان که در انحصار کشور‌های آمریکا، انگلیس، آلمان وژاپن بود در این شرکت به نتیجه رسید و تولید صنعتی می‌شود.

مژگان افزود: این سیستم از جمله تولیدات تخصصی در حوزه دانش بنیان‌ها است که بدست متخصصان شرکت به نتیجه و تولید صنعتی رسیده و مجموعه تولیدات هرسال مانع از خروج ۵۰ میلیون دلار ارز از کشور می‌شود.

او اضافه کرد: این شرکت با تولید سالانه ۲ هزار و۵۰۰ دستگاه مشعل صنعتی از ظرفیت ۱۹۰ هزار تا ۳۱ مگاوات کیلو کالری تمام نیاز کشور به این تجهیزات تخصصی را فراهم کرده است.

مدیرعامل تولید مشعل صنعتی در اراک بیان کرد: نیروی بخار به عنوان دومین انرژی مورد نیاز صنایع پس از برق کاربرد فراوانی دارد و تولید در نیروگاه‌های برق، پتروشیمی، پالایشگاه‌ها و صنایع غذایی، لاستیک وپلاستیک، داروسازی و... بدون انرژی بخار غیر ممکن است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.