فرماندار هشترود خواستارشد؛

ایجاد چراغ‌های مه شکن درگردنه‌های آزاد راه پیامبر اعظم (ص)

فرماندار هشترود خواستار ایجاد چراغ‌های مه شکن درگردنه‌های آزاد راه پیامبر اعظم (ص) شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،امین امینیان فرماندار هشترود در کمیته ایمنی حمل و نقل جاده‌ای و شورای ترافیک گفت:نبود دید کافی درگردنه‌های آزاد راه پیامبر اعظم (ص)در فصل زمستان باعث تصادف می شود که ازاین رو ایجاد چراغ روشنایی در کل مسیر گردنه‌ها علی الخصوص چراغ‌های مه شکن در این محور ضروری است.

اوخواستار ساماندهی سه راهی آتش بیگ در محور هشترود مراغه شد و گفت:این سه راهی در حوزه راهداری شهرستان مراغه و شهرستان هشترود نمی‌تواند،این محور را ساماندهی کند.

اوافزود:این سه راهی راه عبور بیش از ۷۰ روستای منطقه سهند آباد بخش نظرکهریزی است که به جاده ترانزیتی هشترود _مراغه وصل می‌شود،اگر این سه راهی ساماندهی شود ،شاهدکاهش تصادفات خواهیم بود.

فرماندار هشترود افزایش هرگونه کرایه در مسیر هشترود به تبریزو هشترود به مراغه را خلاف دانست و ازبرخورد با رانندگانی که کرایه‌ها را افزایش می‌دهند خبرداد و افزود:تصمیم ستاد کرونا بر افزایش ۲۶ درصدی کرایه‌های در این محورهاست به شرط سوار شدن ۲ نفر در عقب ماشین که پس ازکرونا کرایه‌ها به روال قبلی خود بازگشت خواهند شد.

امینیان افزایش عوارض در حوالی آزاد راه پیامبر اعظم (ص) در بستان آباد را را ظلم در حق رانندگان و مردم هشترود دانست و گفت: افزایش عوارض برای مسیر ۲۰۰ کیلومتری بستان آباد تا زنجان است در صورتی که مسیر بستان آباد تا هشترود ۵۰ کیلومتر است که باید رانندگان هشترودی هم برای این مقدار عوارض بدهند نه مسیر ۲۰۰ کیلومتری.

او ازغیر استاندارد بودن زیر گذر عزیز کندی به هشترود از آزاد راه گله کرد و خواستار استاندارد سازی این زیر گذر را شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.