درخشش دانش‌آموزان مشهدی در مسابقات بین‌المللی نوآوری اندونزی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: دو دانش‌آموز مشهدی در مسابقات بین‌المللی نوآوری علوم و کارآفرینی اندونزی رتبه سوم جهان را کسب کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: دو دانش‌آموز مشهدی در مسابقات بین‌المللی نو آوری علوم و کارآفرینی اندونزی رتبه سوم جهان را کسب کردند.

 

او افزود: این دانش‌آموزان موفق مشهدی به نام های "آدرینا دلجو و روژان شهیدی" به نمایندگی جمهوری اسلامی ایران از طرف مرکز بین‌المللی پژوهش‌های ابن‌سینا به رقابت‌های بین‌المللی نوآوری و کارآفرینی در جاکارتا اعزام شده بودند.


بیشتر بخوانید


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: ۵۱۲ تیم از ۲۰ کشور جهان همچون "آمریکا، چین، کره جنوبی، برزیل، اندونزی، مکزیک، مالزی، فیلیپین، سنگاپور، ترکیه و امارات اوایل اسفند ماه جاری در این رقابت‌ها حضور داشتند.

خدابنده بیان کرد: "مرکز نوآوری و خلاقیت جهانی مالزی" در قالب اتحادیه کشور‌های جنوب شرق آسیا با هدف هدایت و توسعه اکوسیستم کارآفرینی پایدار از طریق نوآوری و خلاقیت، کارآفرینی اجتماعی و گسترش تجارت جهانی با ایجاد یک محرک اقتصادی در همکاری با سازمان‌های دولتی و صنایع از اوایل سال ۲۰۱۴ میلادی تاکنون فعال است.


انتهای پیام// م.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قاسم
۱۰:۱۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
درود بر شما