وبینار بین‌المللی پزشکان قلب ایران و اروپا در مشهد برگزار می‌شود

وبینار بین‌المللی پزشکان قلب ایران و اروپا هشتم و بیست و دوم اسفند به میزبانی بیمارستان فوق تخصصی رضوی در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمود شبستری دبیر علمی وبینار بین‌المللی پزشکان قلب ایران و اروپا گفت: با توجه به شرایطی که کرونا ایجاد کرده است و شرایطی که وبینارها دارند این جلسات طی ۲ مرحله و با فاصله زمانی انجام می‌شود.

او افزود: طی سه سال گذشته بیمارستان رضوی به صورت حضوری پذیرای متخصصان مرتبط با قلب و عروق جهان بوده است اما امسال به خاطر کرونا این همایش به صورت وبینار برگزار خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: انجام ۱۲ عمل جراحی به صورت آنلاین که هشت مورد آن در ایران و چهار مورد در ایتالیا انجام می شود بخش‌هایی از این وبینار است.


شبستری بیان کرد  : متخصصانی از ایتالیا، آلمان، بلژیک، هند، سوئیس، آمریکا، اسپانیا و ترکیه با این وبینار همکاری می‌کنند و جدیدترین دستاوردها و تکنیکهای مرتبط با قلب و عروق را مورد تبادل نظر قرار خواهند داد.

او با بیان این که ثبت نام در این کنگره به صورت رایگان است تصریح کرد: برگزاری وبیناری این کنگره باعث می‌شود افراد بیشتری بتوانند از تجربیات متخصصان بهره‌مند شوند.

انتهای پیام// ف.غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار