آزمون صوری، استخدام واقعی!

گویا وزارت نفت با برگزاری یک آزمون نمادین به بهانه ساماندهی نیرو‌های قراردادی مدت موقت، افراد از پیش تعیین شده‌ای را تبدیل وضعیت کرده است!

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، آذرماه امسال بود که معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت اعلام کرد که برای کارکنان قراردادی مدت موقت نفت، یک آزمون آنلاین را برگزار می‌کند.

در زمان ثبت نام این آزمون، بزرگترین ابهام این بود که آیا فقط کارکنان بخش دولتی وزارت نفت می‌توانند در این آزمون شرکت کنند یا شامل حال کارکنان قراردادی مدت موقت بخش خصوصی نیز می‌شود؟ در نهایت مشخص شد که معاونت سرمایه انسانی وزارت نفت، آن دسته از کارکنان قراردادی مدت موقت که در بخش خصوصی مشغول به کار هستند، حتی کارکنان مجموعه‌هایی که ابتدا دولتی بودند و سپس به بخش خصوصی واگذار شدند را سرمایه انسانی وزارت نفت محسوب نمی‌کند!

کارکنان زیادی در صنعت نفت هستند که به دلیل واگذار شدن شرکت محل فعالیتشان از دولت به بخش خصوصی، وزارت نفت دیگر در قبال آن‌ها احساس مسئولیت نمی‌کند و این مسئله فقط مربوط به کارکنان قراردادی مدت موقت نیست بلکه کارکنان رسمی وزارت نفت نیز از این مسئله شاکی هستند.

یک کارمند رسمی وزارت نفت با بیش از ۱۸ سال سابقه در صنعت پتروشیمی در این رابطه به خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: مدتی پس از جذب، اعلام کردند که پتروشیمی‌ها را خصوصی سازی کردیم البته آش را با جایش فروخته ایم یعنی نیرو‌ها را نیز همراه با خصوصی سازی به بخش خصوصی منتقل کردیم؛ این مسئله مشکلات زیادی را برای کارکنان این شرکت‌ها ایجاد کرد چرا که از طرفی می‌گویند خصوصی شده اید، از طرفی هنوز طبق قوانین خود وزارت نفت با ما رفتار می‌شود.

او ادامه داد: مثلا قانون بازنشستگی نفت به این شکل است که تا ۶۰ سالگی هیچ فردی را بازنشسته نمی‌کنند؛ کاری هم به سابقه کاری و زمان استخدام ندارند؛ اما بازنشستگی تامین اجتماعی این طور نیست و بر اساس سابقه کار محاسبه می‌شود. نکته اینجاست که ما وقتی تقاضا می‌دهیم که به شهر دیگری منتقل شویم، می‌گویند حق انتقالی گرفتن ندارید و وقتی دلیل آن را می‌خواهیم، می‌گویند شرکت مورد نظر شما در آن شهر دولتی است و شما کارمند بخش خصوصی هستید، کجا می‌خواهید بروید؟ اما وقتی برای بازنشستگی اقدام می‌کنیم، می‌گویند شما کارمند نفت هستید و باید تا ۶۰ سالگی صبر کنید.

تغییر ناگهانی ماهیت آزمون

در هر حال این آزمون با تمام مشکلات و ابهاماتی که در زمان ثبت نام داشت، برگزار شد، اما این بار پس از اعلام نتایج، اعتراضات نسبت به شیوه ثبت نام و برگزاری این آزمون، اوج گرفته است.

یکی از نیرو‌های قراردادی مدت موقت بخش دولتی وزارت نفت که در این آزمون شرکت کرده، در این زمینه به خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: مشکل اصلی در روند ثبت نام این آزمون این بود که ابتدا اعلام شده بود آزمون به منظور ارزیابی این دسته از نیرو‌ها برگزار خواهد شد، اما به یکباره اعلام کردند که هدف از این آزمون، تبدیل وضعیت استخدامی آن هاست!

تقلب بزرگ زنگنه/ وزارت نفت به جای سازمان سنجش کنکور برگزار کرد / ماجرای کنکور بدون کارنامه در وزارت نفت چه بود؟تقلب بزرگ زنگنه/ وزارت نفت به جای سازمان سنجش کنکور برگزار کرد / ماجرای کنکور بدون کارنامه در وزارت نفت چه بود؟

تقلب بزرگ زنگنه/ وزارت نفت به جای سازمان سنجش کنکور برگزار کرد / ماجرای کنکور بدون کارنامه در وزارت نفت چه بود؟

تقلب بزرگ زنگنه/ وزارت نفت به جای سازمان سنجش کنکور برگزار کرد / ماجرای کنکور بدون کارنامه در وزارت نفت چه بود؟

بخشی از اعتراضات کارکنان قراردادی مدت موقت وزارت نفت در فضای مجازی نسبت به آزمون

استخدام اساتید برای پاسخ به سوالات توسط برخی از آزمون دهندگان!

یکی دیگر از این نیرو‌های نفتی نیز به خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: هیچگونه منبعی برای این آزمون مشخص نکردند و به یکباره در زمان آزمون با یکسری سوالات سخت و پیچیده مواجه شدیم.

برگزارکننده این آزمون یعنی معاونت سرمایه انسانی وزارت نفت اعلام کرده بود که برای جلوگیری از تقلب و شک و شبهه‌های احتمالی، آزمون را به شیوه‌ای برگزار می‌کند که دوربین دستگاه الکترونیکی آزمون دهندگان (رایانه یا تلفن همراه هوشمند) روشن است و تصویر او را ضبط می‌کند، اما شواهد نشان می‌دهد که این مسئله نتوانسته مانع از تقلب وسیع در این آزمون شود.

بنا بر اطلاعات به دست آمده توسط خبرنگار اقتصاد و انرژی باشگاه خبرنگاران جوان، از  یک منبع موثق در ستاد مرکزی وزارت نفت، با وجود روشن بودن دوربین رایانه یا تلفن همراه آزمون دهندگان در حین امتحان، برخی افراد با استخدام کردن اساتید برای حضور در کنار خود در حین امتحان، به سادگی موفق به تقلب شده اند.

همچنین بر اساس گفته این منبع موثق، بسیاری از افراد که در زمان آزمون در محل کار خود یعنی در مناطق عملیاتی مانند دکل‌های حفاری، سکو‌ها و جزایر نفتی حضور داشته اند، به دلیل شرایط بد اتصال اینترنت در آن مناطق، یا موفق به ورود به صفحه آزمون نشده اند و یا نتوانسته اند که زمان خود را مدیریت کنند.

اعلام نتایج بدون صدور کارنامه و افزایش تردیدها

او تاکید ویژه‌ای نیز بر این داشت که نرم افزار برگزاری این آزمون پرحاشیه، قدرت و کشش لازم برای تحمل آزمون دادن ۳۶ هزار نفر به صورت همزمان و آنلاین را نداشت. او همچنین اشاره‌ای هم به این مسئله کرد که اعلام نتیجه بدون صدور کارنامه‌ای که نشان دهنده نمره، درصد، رتبه یا حد نصاب قبولی باشد، تردید‌ها نسبت به صحت برگزاری این آزمون را افزایش داده است!

تقلب بزرگ زنگنه/ وزارت نفت به جای سازمان سنجش کنکور برگزار کرد / ماجرای کنکور بدون کارنامه در وزارت نفت چه بود؟تقلب بزرگ زنگنه/ وزارت نفت به جای سازمان سنجش کنکور برگزار کرد / ماجرای کنکور بدون کارنامه در وزارت نفت چه بود؟

تصویر اعلام نتایج مبهم و بدون کارنامه


بیشتر بخوانید


وزارت نفت، قرارداد موقت‌ها را استخوان در گلو می‌داند!

یکی از شرکت کنندگان در این آزمون، در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: وزارت نفت ما را در فشار گذاشته؛ مزد کارمان برای خدمت به کشور عزیزمان ایران این شده که ما را سر در گم و تحقیر کنند؛ در نهایت نیز ما را استخوان در گلو بنامد.

او افزود: ما جز کار کردن برای مملکت و کمک به تولید ملی، هیچ خیانتی انجام نداده ایم؛ برای این از واژه خیانت استفاده کردم، چون این عذابی که ما را دچار آن کرده اند، حتما نتیجه یک خیانت بزرگ بوده است.

این نیروی قرارداد موقت وزارت نفت، ضمن اشاره به ۱۸ سال سابقه کاری خود در مجتمع پارس جنوبی به عنوان سرپرست یکی از بخش ها، ادامه داد: کار در عملیات نفت و گاز برای همه سخت، طاقت فرسا و پر استرس است؛ ما حق داریم بدانیم چرا رفتار تبعیض آمیز از طرف وزارت رخ ‌می‌دهد؟ باید بدانیم سابقه توانمندی ما به چه صورتی بوده که تحصیل کرده دانشگاه‌های برتر کشور قبول نشده اند، ولی کاردانی علمی کاربردی یک بخش کوچک قبول ‌می‌شود؟

او تاکید کرد: صفر تا صد وزارت نفت به خاطر تلاش و مجاهدت همان‌هایی هست که سابقه زیادی دارند و در سخت‌ترین شرایط تحریم و فشار اقتصادی، دست از مجاهدت و تلاش عاشقانه بر نداشته اند. اگر امروز به نیرو‌های باسابقه ارزش ندهیم، انگیزه نیرو‌های جدید برای خدمت صادقانه کاهش می‌یابد. اکنون می‌بینیم افرادی هستند که به اذعان خودشان، در آزمون شرکت نکرده اند، اما به عنوان نیروی قرارداد معین ۳ ساله انتخاب شده اند.

این نیروی قرارداد موقت وزارت نفت در پایان بیان کرد: همانطور که سایر نهاد‌ها نیرو‌هایشان را بر اساس قانون و بدون هیچ آزمونی تبدیل وضعیت می‌کنند، اصلا نباید چنین آزمونی برگزار می‌شد اما حال که بنا بر آزمون گرفتن بود، باید برگزاری آن را مثل آموزش و پروش و از طریق آزمون فراگیر، به سازمان سنجش می‌سپردند. سازمان سنجش توانست کنکور سراسری با آن عظمت را به صورت فیزیکی و بدون شائبه تقلب برگزار کند اما این آزمون اینترنتی، پر از تقلب بود.

سرپوش گذاشتن بر استخدام‌های از پیش تعیین شده با کلاهی به نام آزمون!

با تمام این تفاسیر، شواهد گویای این است که وزارت نفت تلاش کرده با برگزاری این آزمون، بر تبدیل وضعیت استخدامی که به صورت غیرقانونی برای برخی افراد انجام داده، سرپوش بگذارد.

در حالی که نتایج آزمون تبدیل وضعیت به تازگی اعلام شده، مدارک به دست آمده نشان می‌دهد که دستور تبدیل وضعیت استخدامی برخی افراد از پیش تعیین شده، طی نامه‌های محرمانه‌ای از ماه‌ها پیش صادر شده است.

آزمون صوری، استخدام واقعی!

تصویر نامه محرمانه تبدیل وضعیت برخی از نیروهای قرارداد موقت قبل از اعلام نتایج آزمون

تقلب بزرگ زنگنه/ وزارت نفت به جای سازمان سنجش کنکور برگزار کرد / ماجرای کنکور بدون کارنامه در وزارت نفت چه بود؟

بخش دیگری از اعتراضات کارکنان قراردادی مدت موقت در فضای مجازی

فرار رو به جلوی آقای مدیر!

حال که بازار انتقادات از برگزاری این آزمون داغ شده، فرزین مینو معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، طی اظهار نظری جالب توجه اعلام کرده که دومین آزمون توانمندسازی «تبدیل وضعیت به مدت معین» ویژه کارکنان قرارداد مدت موقتی که در آزمون نخست موفق به قبولی نشدند، اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار می‌شود و شرایط برگزاری دومین آزمون نیز مشابه آزمون نخست است.

او با اعلام اینکه آزمون دوم نیز مشابه آزمون اول، شامل سه مرحله زبان، هوش و روان‌شناختی است، تصریح کرد: در آزمون دوم اشکالات و ایراداتی که در زمان برگزاری آزمون اول به وجود آمده بود، برطرف خواهد شد.

لازم به یادآوری است؛ مشکل تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی مدت موقت وزارت نفت مدت هاست که نقل محافل خبری شده اما وزارت نفت نه تنها مشکل را برطرف نکرد بلکه با برگزاری این آزمون پر از ابهام، بر آن دامن زد.

آزمون صوری، استخدام واقعی!

اواخر آذرماه، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای به بیژن زنگنه، وزیر نفت با اشاره به تضییع حقوق کارکنان قراردادی مدت موقت وزارت نفت در فرآیند تبدیل وضعیت، راهکارهایی را نیز ارائه کرد؛ وزیر نفت نیز در ظاهر دستور رسیدگی به این پیشنهادات را داد اما در عمل تغییر قابل توجهی رخ ندادتا جایی که کار به تجمع این دسته از نیروها در مقابل مجلس شورای اسلامی رسید.

شایان ذکر است که پیگیری خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان از دبیرخانه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت برای برقراری ارتباط با فرزین مینو، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت نفت بی نتیجه بوده و سوالات و ابهامات در زمینه این آزمون بی پاسخ ماند اما حق پاسخگویی برای این معاونت وزارت نفت فراهم است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قرارداد موقت نفت
۱۰:۲۴ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
سلام
طبق شواهد ملاک تبدیل به قراداد معین آزمون هوش و روانشناسی بوده، معیار صحت سنجی اینگونه آزمونها مقایسه جامعه اماری است طبیعی است در چنین آزمون‌هایی افراد داری مدارک تحصیلی بالاتر یا دانشگاه‌های معتبرتر، احتمال قبولی بالاتری باید داشته باشند برای مثال فوق لیسانس ها نسبت به لیسانس، دانشگاههای برتر نسبت به دانشگاه‌های درجه پایین‌تر، قطعا باید تعداد قبولی بیشتری داشته باشند لطفا بررسی کنید درصد قبولی فوق لیسانسها نسبت به لیسانسها چقدر بوده، بررسی همین موضوع ساده استاندارد بودن یا نبودن آزمون رو مشخص میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
منشأ همه اینها عدم شفافیت است ... این یک فرمول ساده و کاربردی است اگر میخواهید همه این رانت ها و سفارش ها و پارتی بازیها جمع شود باید همه چیز شفاف و روشن و در یک اتاق شیشه ای و قابل رؤیت برای مردم قرار گیرند همانچیزی که در همه کشورهای پیشرفته جهان وجود دارد نیازی هم به بگیر و ببند نداریم
Iran (Islamic Republic of)
قراردادی نفت
۱۳:۳۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
کاش این آزمون هیچوقت برگزار نمی شد . حداقلکمی انگیزه کار کردن داشتیم . الان من به شخصی یه مهره بی ثمر برای اداره هستم با وجود حساس بودن شغلم . نگاهم هم دیگه به همه مسدولین عوض شده . قبلا حداقل می گفتن فلان و فلان مسیول بی خبرن از این اوضاع اما همان بی خبریشون هم مایه تاسفه . یا علی
Iran (Islamic Republic of)
قراردادی نفت
۱۰:۲۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
سلام
لطفا درصد قبولی هر مقطع تحصیلی در این آزمون رو اعلام کنید تا مشخص بشه چقدر آزمون معتبر و بدون حاشیه بوده، معیار چنین آزمون‌هایی مقایسه آماری کل شرکت کنندگان با قبولی هر مقطع است طبیعتا مقاطع بالاتر باید موفقتر می‌بودند چون ملاک اصلی آزمون هوش بوده، لطفا پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
خیلی ازبچه های قراردادموقت سالیان سال هست که درواحدهای خودشان مشغول به فعالیت هستند آیابهترنبودبجای گرفتن آموزن براساس سابقه کارشروع به جذب آنان میکردند زیراسازمان به توانمندی این پرسنل درواحدهای که مشغول به فعالیت بودند آگاهی داشت ولزومی به گرفتن آزمون نبودظاهراً آقایان مثل دوره های قبل یه عده ای رامیخواستندجذب کنندخواستندشکل قانونی به آن بدهند یکی دونفرازپرسنل قراردادمدت موقت هم قبول کردند که کسی شک نکند الی برکت الله . . .
Denmark
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
یه فکری بابت جوانان بیکار بکنید، کسانی که سال ها زحمت کشیدن و هیچ کاری برای آنها نیست،
Iran (Islamic Republic of)
m
۱۱:۳۶ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
از قبل تایین شده کیا استخدام بشن این ازمونا هم حوریه که فقط میخان پول بکشن از مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
سلام
با تشکر از باشگاه خبرنگاران جوان،
بپرسید کجای دنیا بعد از ۲۰ سال کار ، شروع به گرفتن آزمون توانمندی از کارکنان می کنند. اگر توانمند نبودند چرا ۲۰ سال بعد از خدمت. ثنایا چرا کارنامه ندادید؟
اگر راست می گویند: روز کارگر را تعطیل کنند. ببینند وضع کار چه شکلی می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
همسر بنده،۱۸ سال شیفت پالایشگاه تهران زحمت کشیده.۲۵ سال رسمی نفت هست اعلان کردند پالایشگاه خصوصی شده،تمام مزایای کانون بازنشستگی نفت که سالها حق عضویتشو از حقوقش مستقیم کسر کردند،حذف کردند.
بیمارستان هم حتی تا مهر تمدید قرار داد نزنند نمیتونیم استفاده کنیم.الان این کارمندها نه شترن نه مرغ.
از طرفی تاشصت سالگی باید کار کنن چون رسمی نفتند،از طرفی مزایای بازنشستگی نفت رو ندارن چون پالایشگاه تهران خصوصیه.
جل الخالق!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
شاید ما شتر گاو پلنگیم !!! باید یه قانون جدید در مورد ما شتر گاو پلنگ ها بنویسند ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
ولا به امام حسین اگر ما شیعه هستیم این قانونش نبود که بنده با شانزده سال در سکو با خطرات گرفتاریها دور از خانواده با مدرک لیسانس بی ارزش چون که نتونستم کسی بیارم کنارم باشه ازمون بده من باید رد بشم طرف دست چپ وراستش بلد نیست باید قرارداد مدت معین بشه چگونه من انگیزه کاری باید داشته باشم ای خدا دادم به در خانه ات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
فرزین مینو باید محاکمه بشه در محاکم قضایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
بنده داراي بست سال سابقه كار در پخش فرآورده هاي نفتي با مدرك ليسانس هستم كه وزارت نفت با يك عمل مسخره و بي خود اقدام به عقد قرارداد با نيروهاي زحمتكش و بي ريا و جوان كرده كه عملا موجب سرافكندگي اين نيروها گرديد طي اين قرارداد حقوق و بر اساس قانون كار و مزاياي عيدي بر اساس نيروهاي رسمي پرداخت مي گردد . ضمنا اين آزمون كه بنده با بيست سال سابقه بي معني است چراكه وزير و معاونينش فقط و فقط قصد جذب و استخدام نور چشمي و فاميلهاي خودشنو داشتن ....
سلام واحترام
خدا لعنتشون كنه و فقط بلدن از حق زن و بچه اين نيروها دزدي كنن .
ضمنا تشكر از باشگاه خبرنگاران جوان بابت پيگيري موضوع .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
بابنده داراي بست سال سابقه كار در پخش فرآورده هاي نفتي با مدرك ليسانس هستم كه وزارت نفت با يك عمل مسخره و بي خود اقدام به عقد قرارداد با نيروهاي زحمتكش و بي ريا و جوان كرده كه عملا موجب سرافكندگي اين نيروها گرديد طي اين قرارداد حقوق و بر اساس قانون كار و مزاياي عيدي بر اساس نيروهاي رسمي پرداخت مي گردد . ضمنا اين آزمون كه بنده با بيست سال سابقه بي معني است چراكه وزير و معاونينش فقط و فقط قصد جذب و استخدام نور چشمي و فاميلهاي خودشنو داشتن ....
سلام واحترام

ضمنا تشكر از باشگاه خبرنگاران جوان بابت پيگيري موضوع .
Iran (Islamic Republic of)
نورالدین
۱۳:۵۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
حق با شماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
سلام . ده ساله که وزارت نفت با ما نیروهای قردادی مدت موقت به صورت سالیانه قرداد می بنددکه معلوم نیست ما کارگریم یا کارمند. ده ساله که ما بلا تکلیفیم و خواستار تبدیل وضعیت همه نیروهای قراردادی بدون قید و شرط هستیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
سلام من و خیلی از همکارانم الان نزدیک ۱۸ سال سابقه داریم تکلیف ما چیه خسته شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
سلامتی بچه های قراردادی بیش از ۱۰ سال سابقه دارن اگه به حقوق از پیمانکار کمتر و مسئولیت به اندازه کارمند ارشد بدون هیچ مزایا و امکاناتی تو رو خدا من که ۱۶ سال سابقه دارم تو این همه سال واسه شرکت محرز نشده من به دردش میخوام یا نه
Germany
سید
۱۱:۲۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
باسلام عرض احترام
از خبرگزاری جوان بسیار بعید بود انقدر ناشیانه وارد این قضایا شود
بنده هم به نوع برگزاری آزمون یا اصلا گرفتن آزمون بعد از دودهه کار اعتراض دارم
ولی در شرکت خود بنده که تابعه ملی نعت هست هرکسی که دیدم قبول شد اغلب افراد زحمت کش با سابقه و بدون پارتی بودن لذا این درست نیست همه را با یک چوب بزنید و تر و خشک را باهم بسوزانید آنهایی که قبول شدند را نور چشمی و آنها که قبول نشدند را کارگر زحمت کش بدون پارتی بدانید .
ضمن اینکه اصل انتشار مکاتبات طبقه بندی شده جرم داشته و احتمالا یک تا سه سال برای فردی که آن را منتشر و شما رسانه محترم در برخواهد داشت .
لذا از شما رسانه وزین که منتصب به بدنه دولت می باشید و از بودجه دولت ارتزاق می فرمایید بعید است وارد این گونه قضاوت های ناصحیح شوید.
میدانم الان میگویند این یک آقازادست یا از طرف دکتر مینو داره کامنت میزاره ولی من حرف دلم زدم ؛لیکن اعتراض به نوع آزمون وارد است ولی هیچ احدوناسی حق توهین به افرادیکه بعد از چند دهه کار قبول شدند حق توهین نداشته چراکه اگر بحق پارتی بود در دوره ۸ ساله آقای احمدی نژاد که وزرایش در نمازخانه کیلویی افراد را رسمی میکردن باید اعتراض میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
تو خودت وابسته ای بیشتر ازین هم نزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
ازمون منطقی نبود خیلی هم کاری خوبی کردن درود بر شرف این گزارش گر
Iran (Islamic Republic of)
ول معطل
۱۷:۲۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
بد نشد که اگر شما راست بگید جماعتی با دانش و زحمت قبول شده باشن برا همه مشخص میشه. مایه ی بسی سربلندی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
بله دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
متأسفانه شایسته سالاری در استخدامها وجود ندارد
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۱:۲۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
بجای سوالهای بیخود در20.30 هرشب سوال کنید چند درصد ادارها فامیلی اداره می شود وهمه فساد وراند وعقب ماندگی کشور از همین فامیل بازیها است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
همکاران گرامی متاسفانه ازمون زبان اصلن در این آزمون نمایشی فرمایشی منظور نشده و کسانی که تخصص و زبان خوبی داشته اند جزو نیروهای انتخابی نبودن بلکه کسانی که چند نفری نشستن دور همی با هم چهارتا مربع و مستطیل و خط رو در ازمون کزایی هوش زدن شدن جزو نخبگان برتر این وزارت خانه و لیست شایسته نفت جالب اینجاست که معلوم نیست چرا تو فلات قاره هرچی منشیه قبول شده تو آزمون و کارشناسان و نیرو های متخصص همگی ریجکت شدن
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۹:۴۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
ده ساله ما بلاتکلیفیم .ده ساله که وزارت نفت با ما نیروهای قراردادی مدت موقت به صورت سالیانه قرار داد میبنده در صورتی که ماهیت کارما دائمی است و این یعنی تخلف.قرارداد ما موجود عجیب الخلقه است که در آن معلوم نیست ما کارگریم یا کارمند از طرفی افزایش حقوق ما کارگری ولی عیدی ما کارمندی است جالب اینجاست وزارت مارا کارمند میداند ولی از فوق العاده های کارمندی خبری نیست.ده ساله که ما بلاتکلیفیم و خواستار تبدیل وضعیت همه نیروهای قراردادی هستیم بدون قید و شرط. کسی هست به داد ما برسه؟؟؟؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
نیروی مدت موقت دکتری
۰۵:۵۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
سلام به عزیزان دست اندر کار
عزیزان من دکتری دارم، تافل دارم با نمره قبولی، خیلی‌ها EPT, دارند وزبان هم عالی زدیم، مدارک فنی حرفه ای رایانه دارم، ولی ضمن اینکه حقوق دیپلم می‌دهند و تحقیر میشویم و به شدت کار می‌کنیم و به سطح عمیق اطلاعات خیلی محرمانه و... دست رسی داریم با سوابق بالای ده سال ولی با یک آزمون ظاهری امثال من را با رفتار اهنت آمیز در طرح ارزیابی (که آشنایان و خود را گرفتند) و مردود کردند، آیا حرف آقای زنگه زمانی که در مجلس گفت عزیزان و همکاران مدت موقت را به من رای بدهید من.... را این بود، آیا مانند من با دکتری باید همچنان مدت موقت باشند؟؟؟ و آیا باید حقوق دیپلم وزارت کار بگیریم و حتی مدرک ما تعدیل و ارزیابی نشود و فشار بیاورند که پیمانکار شده و حقوق ما را عامدا کمتر از پیمانکار بدهند که بریم پیمانکار شویم و در نهایت منافع حاصله پیمانکار شدن در جیب پیمانکار نور چشمی خود وزارت نفت برود و این کار خدایی و آیا این امر عدالت است، لطفا در بخش نظرات بگذارید و به آقای دکتر مینو معاون محترم منابع انسانی نفت بفر مایید جناب دکتر مینو برادر بزرگوارم مانند من دکتری بسیار است چه رفتاری با هم سطح خودت داری برادرم!!!! به و جناب آقای زنگنه وزیر محترم نفت آیا این عملکرد شما الهی و آیا رفتاری سازمانی است!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
واقعا این چه وضعیه!!!؟؟؟
نه تو دانشگاهش تونستیم درس بخونیم نه کارش به ما
رسید؟؟!!آخرش هم بی عرضگیش خورد به اسم ما!!!
خب اگر کار آفرینی خوبه ما با جاش میدیم به این عزیزان اینا هم این کارای پیش و پا افتاده ی دولتی رو بدن به ما!!!!
والا بچه گول میزنن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
خدا ظلم هر ظالمی رو به خودش برمیگردونه
خاک بر سرشون و آزمون گرفتنشون
جز استرس و نا امیدی هیچ نداشت
آزمونی که اول تا اخرش پارتی و رابطه بود
فقط خدا میدونه چه روزایی از من و خانوادم گذشت بعد از اینهمه سال خدمت و کار صادقانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
۸ سال پیش لیسانس مهندسی برق گرفتم و چون پارتی نداشتم رفتم سربازی نقطه صفر مرزی...بعد از سربازی تا حالا که ۳۰ سالمه به هر دری زدم برای استخدام و هرچی آزمون استخدامی دولتی و غیردولتی تونستم شرکت کردم ولی هیچکدام نتیجه نداشت و الان کاملا بی پول و بیکار و افسرده ام،شغل آزاد دارم با حداقل درآمد.
من ماندم و حسرت سالهای بر باد رفته جوانی و یه شغل خوب که نصیبم نشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
روحانی گفت که همه نباید کارمند باشه مملکت کارمند میخواد کارگر میخواد چوپان میخواد با این تفاصیل که کارگر و چوپان حتما" باید لیسانس یا فوق لیسانس بدون پارتی باشد وکارمندان بی سواد ولی از خانواده یکی از سران و رئیس یک اداره باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
من هم مشکل تو رو دارم اگه من و تو پارتی داشتیم مشکل ما حل بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
همه آزمونهایی که نا حالا گرفته شده صوری بوده خود قبول شدگان هم اذعان داشتند این هشت سال تمام سعی براین بود که سفارشیها سر کار بگذارند که اتفاق افتادبالاخره معنی شایسته سالاری یک جوری بایدمعنی بشه وزارت نفت که نوبرشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
درصنعت نفت ایران هیچی سرجای خودش نیست .همش دروغ..حدود ۱۰ سال من طبق مقررات خودشون ثبت نام کردم.بنابراینکه فرزند پرسنل بودم.تمام زندگیم راخرج رفت وامد کردم فقط دروغ تحویل میدادن.وهرکارشناس دروغگو را به پست ومقام بالاتر میگذاشتن.یک اقای حبیب صدف ساز.۲ اقای نواب جلیلی.دستاراانها.خانم قطبی..هیچ مدیریتی دراین سیستم وجود نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
نفت شده ملک شخصی آقای زنگنه . ۴۰ ساله وزیره و هر کاری خواسته کرده. خدا خودش سزاشو بده. منکه همیشه سر نماز نفرینش میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
سلام این موضوع فقط شامل شرکت نفت نیست بلکه تو همه ارگانها مثل راه آهن تهران هم در حال اجر شدن که طرف تازه ورود با توجه به سفارش فلانی میره تبدیل وضعیت میشه و افرادی هستند با سابقه 10 سال به بالا هنوز پیمانی وهستند. خواهشن فقط باید قوه قضاییه و شخص آقای رئیسی ورود کنن وگر نه حق این انسانها کماکان باید خورده شود وسلام باتشکر از باشگاه خبرنگاران جوان
France
فساد سیستماتیک یعنی همین
۱۰:۴۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
فساد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
سلام ،اینها مانورهای انتخاباتی هست و سر کاری،بدبخت ما بچه های جنوب که شدیم نوکر وزارتیها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
سال ۹۸ کارنامه آزمون ارشد وزارت بهداشت برای افرادی که درس زبان انگلیسی رو زیر ۲۵ درصد زده بودن و بقیه دروس را بالا زده بودن منتشر نکردن چون میخواستن یه عده سهمیه دغر رو قبول و جذب دانشگاه های علوم پزشکی کنن.ای کاش کارنامه ها رو منتشر میکردن تا بقیه از درصد و رتبه خود مطلع میشدن.جالب اینجاست بعضی از داوطلبان فقط زبان رو بالای ۲۵ درصد زده بودن و با رتبه بالا مجاز به انتخاب رشته و قبول شدن.این بی عدالتی هیچ وقت تمام شدنی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
این استخدامی شبیه قرعه کشی های ایران خودرو و سایپا بود و تعدادی شانسی و تعدادی هم قبلاً اعلام شد
به قول ناصرالدین شاه، همه چی مان به همه چی مان می اید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
سلام این موضوع فقط شامل شرکت نفت نیست بلکه تو همه ارگانها مثل راه آهن تهران هم در حال اجر شدن که طرف تازه ورود با توجه به سفارش فلانی میره تبدیل وضعیت میشه و افرادی هستند با سابقه 10 سال به بالا هنوز پیمانی وهستند. خواهشن فقط باید قوه قضاییه و شخص آقای رئیسی ورود کنن وگر نه حق این انسانها کماکان باید خورده شود وسلام باتشکر از باشگاه خبرنگاران جوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
خب این که در همه ادارات پیگیری میشه افراد انتخاب شده را با امتحان صوری جذب یا تبدیل وضعیت میکنن فساد در همه حوزه ها بیداد میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
گزارشی جدیدی نبود یک امر طبیعی در ارگان های دولتی است.
Germany
ناشناس
۲۳:۱۸ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
این روال همه جا هست همه هم میدونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
اما تو کشورهای پیشرفته جهان افراد بر اساس توانایی واقعی و شایستگی شون انتخاب و استخدام میشوند برای همین هم هست که پیشرفت هم میکنند « راز پیشرفت »
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
یه گزارش هم از پرداخت نکردن پول اساتید حق التدریس دانشگاه ها بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
کلرز
۲۲:۵۳ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
هنوز جهت استخدام ،رانت و پارتی بصورت ماهرانه در برخی از سازمانها دز شکل وسیعی انجام میشود و جالب اینکه برخی نمایندگان مجلس که در دوره های جدید رای نیاوردند و یا تایید صلاحیت نشدن به چه شکل در شرکت نفت و یا سازمانهای دیگر سر در می آورند و استخدام می شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
این چه عدالتی هست ؟چرا باید با پارتی بازی حق کسانی که صادقانه خدمت کرده اند نادیده گرفته بشه،اقای رئیسی ،قوه قضائیه کجایید؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۳۰ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
تا کی ما نیروهای قراردادی نفت باید مورد ظلم و تبعیض و بی عدالتی توسط وزارت نفت قرار بگیریم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۵۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
با سلام. اولا نیروهای قراردادی خودشون با پارتی و بدون هیچ آزمونی جذب شدن که از نظر قانونی و ماده ۳۲ قانون مدیریت خدمات کشوری ممنوع هست بعدش آزمون هایی که زیر نظر سازمان سنجش برگزار شده هیچ نوع تخلف و پارتی بازی نداره. اینکه شخصی همه جارو به فساد متهم میکنه ناشی از بی استعدادی و عدم تلاش خوشه وگرنه خودم و تمام اطرافیان بدون سهمیه و پارتی و با تلاش و درس و آزمون و توکل به خداجذب شده ایم. خدا تلاش هیچ شخصی رو بدون جواب نمیگذاره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
ببخشید آقا محمد فامیل کدام رئیسی منظورم اینه که قبل از جذب شما پدر یا عمو و عمه حضرتعالی رئیس کدام اداره بوده
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۲۹ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
انتخاب شامل دو دسته بوده. تعدادی قبل از آزمون و یا قبل از نتایج انتخاب شده بودند و با امضای طلایی مشخص شده بودند و برای رد گم کنی تعدادی بصورت تصادفی و رندم انتخاب شدند
Iran (Islamic Republic of)
ظفر
۰۰:۳۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
فرزند بازنشستگان هستم ۱۰ سال پیش ثبت نام کردم زندگیم گذاشتم تا بتوانم دراین شرکت مشغول بشم ولی نتوانستم.سال ۹۶ مصاحبه رفتم امتحان عملی دادم.اما وقتی سپری امد نزاشت بریم سر کار اون فقط اطرافیان خودش فرستاد.وقتی مدیریت این کار راانجام بده از بقیه چ انتظاری هست.اقای شهریاری هرچ چوپان بود بورده ومشغول کرده مدرک تحصیلی وتخصص کاری دراین دولت جواب گو نیست فقط رابطه..توکل برخدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
اول پول به پارتی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۰۹ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
قوه کاغذی کجاست این همه گلو پاره میکنه در اجرای عدالت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
باعرض سلام وخسته نباشید،درطول این چندسال تنها رسانه ای که با هماهنگی وزارت به پرسنل زحمت کش قرارداد موقت ضربه زدانرژی نیوزبودکه افکار عمومی روباتیترهای بزرگ ولی خالی از بزرگ به سمت خوب بودن مابرد ،اقایون مسئولین به دادمابرسید،فیش حقوقی من بادوتابچه روببینید،دریک کلام درروزقیامت هیچ کدوم از عوامل روحلال نخواهیم کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
اين اعتراض و سر وصدا به جايي نمي رسه و نور چشمي ها به راحتي استخدام و تبديل وضعيت مي شوند .
بي عدالتي و تبعيض فراوان شده متاسفانه .
خبري اگه مي توني جلوي اينها رو بگير تا عدالت برقرار بشه و افراد شايسته و با سواد وارد شوند.
Japan
ناشناس
۲۱:۵۶ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
احسنت . کاملا درست . دست نویسنده این خبر درد نکنه . خدا خیرت بده
Iran (Islamic Republic of)
حسن اقبالی شلمزاری
۲۱:۴۹ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
باسلام /اینجانب حسن اقبالی شلمزاری نیروی کار قرار داد مستقیم با مدرک تحصیلی لیسانس اچ اس ایی باسابقه ۲۳ سال درشرکت گازایران /امتحان دادم قبول نشدم آیا حقم من وهمکاران نیست وزارت نفت با ابن نیروها اینطور برخورد کنه بنده که نیاید امتحان بدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
آزمون برگزار شده اصلا ملاک عمل نبوده و تعدادی را با سفارش قبول کردند و تعدادی دیگر را رندمی درآوزدند. برای مثال نفر بوده که اصلا موفق ازمون ها ر ناقص شرکت مرده اما قبول شده و در عوض کسی که آزمون را خوب داده در کمال تحیر کز قبول شدگان نبوده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
آزمون برگزار شده اصلا ملاک عمل نبوده و تعدادی را با سفارش قبول کردند و تعدادی دیگر را رندمی درآوزدند. برای مثال نفر بوده که اصلا موفق ازمون ها ر ناقص شرکت مرده اما قبول شده و در عوض کسی که آزمون را خوب داده در کمال تحیر کز قبول شدگان نبوده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
مشکل دستگاه نظارتی فاسده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
تو شرکت نفت واقعا اوضاع پارتی بازی خرابه هر چیزی حد و اندازه ای داره اما تو شرکت نفت پارتی بازی حد و اندازه نداره
Iran (Islamic Republic of)
ارتا
۲۱:۱۴ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
استخدام در ایران فقط ارث میرسه از پدر به فرزند تمام فامیلها و دوستان من که استخدام شدن یا پدرشون کارمند بانک بوده یا کارمند برق یا نظامی و غیره بعد بازنشستگی پدر فرزند جاش نشسته ، بارها هم صدا و سیما اینها رو گفته اما هیچ تاثیری نداشته دیگه پیر شدیم با مدرک کارشناسی ارشد مهندسی یکی دیگه جای ما نشسته منم شغل آزاد
Iran (Islamic Republic of)
کوروش
۲۱:۰۰ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
ما هم سالها منتظر یک امتحان منصفانه در شرکتهای دولتی هستیم که اصلا چنین اتفاقی نمیفته و امتحان هم که برگذار میشه نور چشمی ها و فکو فامیلای اقایون روئسا .. میرن سر کار ... چقدر ظلم کردین به ما و سالهای عمرمونو برای درس خوندن حرم کردین اگه دست فروشی میکردم الان حداقل میتونستم یه پراید بخرم !!! ولی الان چی ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
نجف
۲۰:۳۳ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
عاجزانه تقاضا میکنم حتما این موضوع آزمون صوری رو که اقای مینو راه انداختن و ۳۴۰۰۰نیروی قراداد موقت شرکت نفت رو بازیچه کردن بخاطر تبدیل وضعیت عده ای خاص.پیگیری کنید..این آزمونی که با تقلب بوده باید باطل بشه..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
همه جا همینطوره
الان دیگه هیچکسی بدون پارتی و سفارش استخدام نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل
۲۰:۱۸ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
باسلام واقعا جای تاسفه، که اینطور نیروهای زحمتکش رو اذیت می کنن
Iran (Islamic Republic of)
رضایاری
۲۰:۱۱ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
باسلام توی ازمون شرکت دانش بنیان ثبتنام کردم و از سوی شرکتی پذیرفته شدم و شماره تماسی ارسال شد الان دوماهه به شماره زنگ میزنم کسی حنی جواب نمیده.یعنی صفر تا صد ازمون تقلبه یعنی دارند از این طریق درامدزایی میکنند. به قیمت وقت و هزینه هرشهروند.مبارکمون باشه
Netherlands
ناشناس
۲۰:۰۷ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
کلا وضع همه آزمون های استخدامی خرابه. از قبل یکسری ها مشخص هستند که چه نمره بیارن چه نیارن استخدام می شن‌ بقیه هم تنها کسانی که سهمیه دارن استخدام می شن. آزمون استخدامی شده روشی برای تامین بودجه سازمان ها. کلی آدم میاد تو آزمون ثبت نام می کنه و سازمان ها کلی به جیب می زنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
قانون فقط برای کنترل کردن طبقه ضعیف جامعه می باشد .
برادر رییس جمهور و معاون اولش رییس سابق قوه قضاییه و برادرانش و ..... اقدام اساسی لازم است
یک فتوای اساسی بدهند همه را لت و پار کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
قانون فقط برای کنترل کردن طبقه ضعیف جامعه می باشد .
Iran (Islamic Republic of)
فرزین مینو
۲۰:۰۱ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
کاش فرزین مینو هم توی این امتحان شرکت میکرد.
یه پسر بچه چطوری باید معاون وزیر بشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
این آزمون مهندسی شده بود با اهداف از پیش مشخص جهت عده‌ای خاص.
بنده و همه همکارانم در یک واحد عملیاتی شرکت نفت کارون با سابقه بیش از ۱۵ سال و حدود ۹ سال قرارداد موقت در تمامی این سالها دریافتی حداقلی اداره کار و شرایط کاری بسیار سخت در گرمای ۵۰ درجه اهواز به سختی گذران عمر کرده ایم و این هم پاداش کارمان از سوی وزارت نفت محترم.
Iran (Islamic Republic of)
Hosseini
۱۹:۵۶ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
چرا با این ازمون مسخره انلاین و غیر استاندارد و غیر تخصصی باید اینده این افراد زحمت کش و متخصصی که هر کدوم بالای ده سال عمرشون رو گذاشتن و دارای مدرک تحصیلی مرتبط هم میباشند رو اینجور به بازی بگیرن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
عزیزم تو ایران همه چی صوریه حتی زنده بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
قسمتشان نشود انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
یک جانباز
۱۹:۱۰ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
تو کل سازمانها و وزارتخانه ها همینطوریه اول نفرات را از اقوام وخانواده خودشان انتخاب میکنن وسر کار مشغول میکنن بعد برای عوام فریبی آزمون صوری برگزار میکنن این اتفاق عجیبی در کشور ما نیست من خودم هم جانباز هستم هم لیسانس و تو آزمون هم شرکت کردم فقط بدلیل نداشتن پارتی در هیچ سازمان یا اداره ای نتوانستم جذب بشم تو مملکت ما صندلیها در ادارات موروثی است و از پدر و مادر به فرزند میرسه
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۸:۳۹ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
کشور خانوادگی اداره می شود وبیش از90 درصد کسانی که کار بلد هستن یا بیکارن یا اخراج می شوند چون مدیران بالاتر سوادشان کمتر ازپرسنل است .ناچار این افراد رااخراج می کنن .امسال ینده با 22سال سابقه مفید به خاطر یه نفر ....بی سواد واقعی اخراج شدم .امیدوارم روزی برسداداره کشور به دست افراد کاربلد وباسواد بیفتد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
احمد نژاد نخبه ترین را برای جاهای حساس استخدام می کرد اینها بیسوادترها
اگه در پتروشیمی ها نخبگان امور را بدست گیرنده می توانند محصولاتی بالاترین ازرش افزوده ایجاد کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
سگ زرد برادر شغاله
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۷:۵۷ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
چیز غریبی نیست
رویه ایه که در غالب نهادهای دولتی وجود داره
مشاغل دولتی و وابسته به دولت ارث پدری بعضیهاست
نمونه اش در فامیل موجوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
همه استخدام ها الکی هستش فقط این مورد نیست
Iran (Islamic Republic of)
ول معطل
۱۷:۴۳ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
ای بابا چه حرفیه میزنید حتما اینایی که استخدام کردن کاربلد بودن!!! مثلا به وزیر یاد آوری میکردن کی بره آرایشگاه ، چی بپوشه، یادش نره مسواک بزنه و....!!!!!!!
یعنی مردم چه انتظاراتی دارن!!! !!!!هم وقت مسواک زدن وزیر رو ندونی هم استخدام بشی؟؟؟؟؟!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
وزارت نفت را بی‌سوادان با نداشتن طرح و برنامه و بردن بودجه بالا و پروژه های اندک به نابودی کشاندند،به داد نفت برسید.
آقای ریسی و قوه قضاییه به داد نفت برسید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
شرکت نفت همیشه همینطور بوده این که چیز جدیدی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
استخدامش از پدر به پسر ارث میرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
متاسفانه در کشور کل استخدام ها صوری شده اند و مثلا" در شهرستان ما مثلا در شبکه بهداشت شهرستان ما اکثرا همه با هم فامیل هستند سه برادر از یک خانواده ،سه خواهر از یک خانواده...نمیدونم آزمون وزارت بهداشت چه جوری برگزار میشه که فقط اینها میتونن جذب بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
بله دقیقا
من سال 80 در آزمون استخدامی( کتبی) دانشگاه علوم پزشکی لرستان با یک نفر خرم آبادی برای فرابری داده قبول شدیم ولی بدون دعوت به مصاحبه و گزینش فرد خرم آبادی را جذب کردند چون او خرم آبادی بود و در دانشگاه علوم پزشکی پارتی داشت
وقتی زنگ زدم گفتم چی شد چرا نه مصاحبه ای هست نه گزینشی گفتند ما اگر نفر اول را مشکل گزینشی نداشته باشد جذب می کنیم و به سرغ دومی نمی ریم
در صورتیکه در آزمون استخدامی دو تا سه برابر ظرفیت را اعلام می کنند و نفرات نهایی کسانی هستند که در دو مرحله کتی، مصاحبه و گزینش بالاتر باشند
ولی من با احتمال بیش از 90 فکر می کنم که نفر اول آزمون هم من بودم ولی من شهرستانی بودم در دانشگاه آشنا و فامیل نداشتم
بعد از آن مورد در همان سال آزمون استخدامي شرکت ملی پست قبول شدم که بین سه نفر با مصاحبه و گزینش جذب شدم
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۸:۴۴ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
خدا لعنت کند هرچی پارتی بازی وادارهای فامیلی .بازرسی کل کشور چرا جواب نمی ده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
خب مگه کسی که تو یه سازمانی یا جایی کار میکنه و کارمند اونجاس مگه ماه به ماه حقوق و مزایا نمیگیره؟!!!پس چرا همینکه بازنشست میشه بچه هاشو استخدام میکنن بدون هیچ آزمونی...مگه این شخص حقوق و مزایا نگرفته ...چیکار کرده که حق داره بچش اش بدون هیچ آزمونی استخدام بشه ...اونوقت من فرزند کارگر با سختی درس خوندم باید با ایشون رقابت کنم اونم از اول بازنده...درحالیکه از اول هم معلومه اون قراره استخدام بشه.. .چرا به اسم نیروی شرکتی و قراردادی همه فک وفامیلاشونو استخدام میکنن بعد آزمون میزارن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
این آزمونها به چه مجوزی برگزار میشه؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
شرکت نفت از تنبلها و ناکارآمد هاست نه از زبده ها و سختکوشان.
دفتریها حقوق های نجومی و کم کار و کارگران زحمتکش در گرمای پنجاه درجه حقوقهای حداقل اداره کار!!!!!!!!
تبعیض فراوان و ما عدالتی در استخدام و ریخت و پاش فراوان
Iran (Islamic Republic of)
فرزند ایران
۱۷:۳۱ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
شرکت نفت شرکت مهم و ملی است و نباید استخدامها از فرزندان شرکتی و محلی باشد و دولتها باید بر این صنعت کنترل داشته باشند نه این صنعت دولتها را کنترل کند!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۷:۳۰ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
از باشگاه خبرنگاران جوان عاجزانه تقاضا دارم موضوع تبدیل وضعیت کارکنان قراردادمدت موقت شرکت نفت مخصوصا کارکنان شرکت بهره برداری نفت وگاز شرق کشور واقع در خراسان رضوی شهرستان سرخس منطقه خانگیران را پیگیری نمایید واز طریق اخبار به مردم هم نشان دهید که با کمترین امکانات رفاهی دارند چه زحمتی میکشند واقعا وضع معیشتی شان مشکل دارد وتابه حال اسم این زحمت کشان که دور از خانواده هستند به میان نیامده است مسولین قول می دهند ولی عمل نمی کنند چندین سال است که به آنها گفته اند میخواهیم تبدیل وضعیت تان کنیم اما عمل نکردند
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری فرزندی از زاگرس
۱۷:۲۹ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
مدرک های کیلویی و حقوقهای نجومی ،استخدام فرزندان نفتی و دادن پستهای مهم به آنها،آموزشهای کم و ضعیف ،مدرکهای جعلی ،بیسوادهای فراوان،دفتری های زیاد با حقوقهایی بالا و کار کم ،استخدامهایی غیر قانونی ،مدیران نا کارآمد و نجومی بگیر ،دزدیهای فراوان و اسراف و اتلاف اموال بیت‌المال و بردن بودجه های کلان و کارهای اندک و...و....،همه و همه شرکت نفت را به نابودی کشاندند خواهشاً قوه مقننه و قوه قضاییه به این آشفتگی در این صنعت ورود کنند و این صنعت مهم را سرو سامان دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ممد
۱۷:۲۸ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
ما آزمون مس شرکت کردیم اونجام همین جور نتایج رو دادن. کیه که پیگیری کنه
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۷:۲۷ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
خب ما از همین رسانه میخوایم این موارد رو تا اخر پیگیری کنن. خیلی از ازمون های استخدامی این فکر رو به سر مردم میندازه. یعنی همونطور که در گزارش اومده بود نمره برتر دانشگاههای برتر قبول نمیشه اما کاردانی علمی کاربردی فلان روستا قبول میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
وزارت نفت رو که ۹ساله قراردادی هستیم و بلاتکلیف.
Iran (Islamic Republic of)
ق
۱۷:۱۹ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
اقا یکی یه بار برای همیشه جلوی سرکشی وزارت نفت رو بگیره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
عزیزان به خدا بیشتر ارگانها نیروهاشون را از پیش تعیین میکنند و آزمون صوری میگیرند این چیزیه که بنده به شخصه تجربه کردم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
خصوصی سازی آفت اقتصاد و دشمن کارگران....همه مردم ناراضی اند بجز مسئولین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
این واقعا ظلم به جوان های نخبه این مملکته، سال ۹۳ من آزمون قبول شدم بعد رفتیم مصاحبه بعد هم گفتن باید دوباره با مدیرعامل مصاحبه کنید بعد گفتن برید زنگ می زنیم خلاصه ۱ سال رفتیم و اومدیم جواب نگرفتیم حالا بخش خصوصی شاغلم همیشه این حسرت به دلم موند و هر وقت خبری در این باره میبینم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
منم حسرتش به دلم مونده
اون موقع که سنم میخورد به هر دری زدم استخدام نشدم چون پارتی نداشتم...
الانم که با مدرک ارشد مهندسی برق شغل آزاد دارم،با درآمد بسیار کم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
باسوادهامون موندن بیکار و شغل آزاد زدن هرچی پخمه و گیج و تنبل که نمیتونن خودشونو جمع کنن شغل دادن...
حالا یک شغله بودن اشکالی نداره همینا با پارتی بازی و رانت بعضیاشون تو دانشگاه ها تدریس میکنن...من موندم دانشجو بیچاره از دست اینا چی میکشه
United States of America
ناشناس
۰۹:۰۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
خداروشکر کنید که وارد این محیط کثیف نشدین حسرت اخه چرا
آخرین اخبار