خانه بهداشت روستای ورکیان دامغان افتتاح شد

خانه بهداشت روستای ورکیان از توابع بخش مرکزی شهرستان دامغان، با حضور مسوولان و مردم روستا به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، بهراد پورمحمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان دامغان افزود: خانه بهداشت روستای ورکیان زیر نظر مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی حضرت قمر بنی هاشم (ع) شهر دامغان قرار دارد.

او  تصریح کرد: این خانه بهداشت در زمینی به مساحت ۹۲۵ متر مربع با زیربنای ۸۵ متر مربع ایجاد و برای ساخت و تجهیز آن سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

پورمحمدی افزود: این خانه بهداشت از جمله طرح‌های تکمیل و نوسازی خانه‌های بهداشت روستایی این شهرستان است که از سال ۱۳۹۶ آغاز شد و اکنون به بهره برداری رسید که این مجموعه با هدف نوسازی و ایجاد محیطی با امکانات بهتر پزشکی ایجاد شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان دامغان بیان کرد: کلیه خدمات بهداشتی از جمله مراقب‌های بهداشتی تمامی گروه‌های سنی شامل نوزادان، کودکان، نوجوانان، جوانان، میانسالان و سالمندان در این مکان ارائه می‌شود.

پورمحمدی گفت: مراقبت‌های دوران بارداری، آموزش بهداشت عمومی و محیط، واکسیناسیون و مبارزه با بیماری‌ها نیز از دیگر خدمات قابل اجرا در این خانه بهداشت روستایی است که توسط بهورز خانم و آقا به صورت ثابت و همه ایام هفته انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.