خاکی صدیق در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ممنوعیت برگزاری دروس عملی در برخی از دانشگاه‌ها

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: دانشگاه‌هایی که نتوانند به دانشجویان غیربومی خوابگاه‌های تک‌نفره اختصاص دهند نباید دروس عملی را به صورت حضوری برگزار کنند.

علی خاکی صدیق، معاون آموزشی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری دروس عملی دانشگاه‌ها اظهار کرد: برگزاری دروس عملی به صورت حضوری را در اختیار دانشگاه‌هایی قرار داده‌ایم که در مناطق آبی یا زرد قرار دارند.

خاکی صدیق بیان کرد: اولویت برگزاری دروس عملی به صورت حضوری با دروسی است که عمده دانشجویان آن‌ها بومی باشند؛ در صورت غیربومی بودن دانشجویان، دانشگاه‌ها موظف هستند خوابگاه‌ها را برای این دسته از دانشجویان به صورت تک نفره آماده سازی کنند.

معاون آموزشی وزارت علوم تصریح کرد: در صورتی که دانشگاه‌ها نتوانستند برای برگزاری دروس عملی دانشجویان غیربومی به آن‌ها خوابگاه‌های تک نفره اختصاص دهند تا این دسته از دانشجویان حضوری در محیط آموزشی حاضر شوند پس نباید دروس عملی را به صورت حضوری برگزار کنند.

خاکی صدیق در پایان یادآوری کرد: موضوع شهریه دانشجویان وابسته به هیئت‌امنای هر دانشگاه است و مراکز علمی با توجه به شرایطی که دارند تصمیم به کاهش یا افزایش میزان شهریه دانشجویان بگیرند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.