یحیی سریع: اهدافی دقیق را در فرودگاه أبهای عربستان هدف گرفتیم

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از حمله پهپادی به فرودگاه أبها در خاک عربستان خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه المیادین، یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از حمله پهپادی به فرودگاه أبها در خاک عربستان خبر داد.

یحیی سریع گفت: عملیات هجومی به هدفی در فرودگاه أبها با پهپاد «صماد ۳» صورت پذیرفت که به صورت دقیق مورد هدف قرار گرفت.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن همچنین اعلام کرد: این عملیات ظهر امروز شنبه و در پاسخ به حملات تجاوزی (به ملت یمن) و نیز افزایش تنش‌های نظامی و محاصره مداون ملت صورت گرفت.

ساعاتی پیش، ائتلاف سعودی مدعی رهگیری یک پهپاد ارسال شده از سوی نیرو‌های انصارالله شد.

بر اساس این گزارش، ترکی المالکی، سخنگوی ائتلاف سعودی امروز، شنبه در سخنانی مدعی شد این ائتلاف یک پهپاد انفجاری را که از سوی جنبش انصارالله به سوی فرودگاه بین المللی أبها در عربستان فرستاده شده بود را رهگیری و خنثی کرده است.

روز گذشته یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از حمله یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور به مواضع نظامی حساس در خاک عربستان خبر داد. یحیی سریع گفت: یگان پهپادی ارتش یمن مواضع نظامی حساس در فرودگاه بین‌المللی اب‌ها و پایگاه هوایی ملک خالد در خمیس مشیط را با ۳ فروند پهپاد نوع قاصف ۲ K هدف قرار داد.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن افزود: این عملیات در ساعت‌های متفاوت امروز جمعه انجام شد و به فضل خدا مواضع مورد نظر به طور دقیقی هدف قرار گرفته‌اند. وی تاکید کرد که این عملیات در چارچوب پاسخ به تشدید تنش ائتلاف متجاوز سعودی-آمریکایی و تدوام محاصره مردم یمن انجام شده است.

روز پنجشنبه سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در گفتگو با روزنامه الشرق الاوسط مدعی شد واشنگتن به فشار به گروه انصارالله برای پایان دادن این حملات در منطقه ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار