سرمربی تیم فوتبال سایپا:

تیم فوتبال تراکتور، بسیار با تجربه است

صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: برابر تیمی بازی داریم که هر لحظه می‌تواند نتیجه را به نفع خود تغییر دهد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا قبل از دیدار با تراکتور گفت:  برابر تیمی بازی داریم که  بسیار با تجربه‌ است و هر لحظه می‌تواند نتیجه را به نفع خود عوض کند .

او ادامه داد: هر هفته سعی کردیم از تجربیات هفته‌های قبل بهره ببریم. بازیکنان جوان ما روز به روز، رو به پیشرفت هستند. امسال در زمین خودمان بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتیم و این هفته نیز باید برابر تراکتور کمتر اشتباه کنیم تا برنده باشیم. خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و آماده بازی هستیم. امیدوارم خداوند کمک کند تا روز خوبی برابر تراکتور داشته باشیم.

صادقی گفت: تیم تراکتور در بازی‌های خارج از خانه نتایج خوبی را کسب کرده است و در ۲ هفته اخیر نتیجه نگرفته، اما از طرفی ما هم آماده بازی هستیم. ۲ بازی را به جای برد با تساوی به پایان رساندیم اما سعی کردیم آرامش تیم و بازیکنان را حفظ کنیم. مطمئن هستم می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: تا این جا قضاوت داوران خوب بوده، اما گاهی علیه تیم ما نیز قضاوت شده است. من به سلامت داوری ایمان دارم و می‌دانم داوران تلاش می‌کنند. امیدوارم فردا با کمترین اشتباه مواجه شویم.

او گفت: با تیم‌های بالای جدول فاصله زیادی از لحاظ امتیاز نداریم. با وجود امتیازاتی که کسب  نکردیم، می‌توانستیم جایگاه بهتری داشته باشیم. می‌دانیم بازی فردا برابر تراکتور سخت است، اما به دنبال کسب نتیجه هستیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: هدفمان کسب امتیاز و رسیدن به جایگاه بهتری است. برخی از تیم‌ها با بازیکنان ما وارد مذاکره شده‌اند. جوانان ما ارقام قراردادهایشان پایین است و وقتی با پیشنهاد میلیاردی رو به رو شوند، دچار مشکل می‌شوند. با وجود چنین مشکلی من چطور این بازیکن را کنترل کنم؟! با تعدادی از بازیکنان ما وارد مذاکره شده‌اند، اما باید بگویم به همه بازیکنان تیم احتیاج دارم و بازیکنی از بین ما جدا نمی‌شود و همه آن‌ها را نگه خواهیم داشت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار