سرمربی تیم فوتبال سایپا:

وظیفه گروهی در برخی تیم‌ها، تحت تاثیر قرار دادن تیم داوری است

صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره شرایط این تیم در لیگ برتر توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا در حاشیه تمرین این تیم در ارتباط با شرایط شاگردان خود عنوان کرد: امسال روند خوبی داشتیم و به غیر از یک و یا ۲ بازی در سایر مسابقات عملکرد فنی خوبی را از خود نشان دادیم.

او ادامه داد: از روند فنی تیم راضی هستم؛ اما با توجه به فوتبالی که ارائه می‌دهیم می‌توانستیم نتایج بهتری را کسب کنیم و حداقل ۲ برد بیشتر در نتایجمان کسب کنیم؛ اما نقاط ضعفی داریم و مطمئن هستم که در آینده هم فوتبال خوبی بازی و هم نتایج بهتری را کسب می‌کنیم.

صادقی درباره تساوی‌های پر تعداد این تیم گفت: تساوی‌های تیم ما زیاد هستند؛ اما حداقل ۲ یا ۳ بازی را می‌توانستیم با پیروزی پشت سر بگذاریم. در این بخش هم با مهاجمانمان در حال کار کردن هستیم تا به امید خدا از موقعیت‌های زیادی که به دست می‌آورند بتوانند استفاده بیشتری کنند و نتایج مطلوب تری بگیریم.

ابراهیم صادقی درباره مشکلات داوری در لیگ برتر و اعتراض های برخی از مربیان لیگ برتر گفت: من قبل از بازی مقابل استقلال هم در این باره و بیش از حد بودن این اعتراض ها، صحبت کرده ام.

او گفت: قبل و بعد از بازی بیانیه می‌دهند و در حین بازی نیز خیلی سعی می‌کنند داور را کنار زمین تحت تاثیر قرار دهند. زمانی که گروهی در طول بازی یکی از وظایفشان همین تحت تاثیر قراردادن داور باشد؛ داور بالاخره اشتباه خواهد کرد. امیدوارم داوران ما با اقتدار بیشتری قضاوت کنند و تحت تاثیر اعتراض تیم‌ها قرار نگیرند.

او ادامه داد: من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال باید توجه بیشتری به داوران ما داشته باشد و حتی حقوق بالاتری را نسبت به دریافتی که داوران در شرایط فعلی دریافت می‌کنند را به آن‌ها پرداخت کند تا با تمرکز بیشتری قضاوت کنند.

صادقی درباره صحبت‌های شب گذشته خود و عنوان کردن این موضوع که در بازی با گل گهر سیرجان احتمال ضربه خوردن تیم او از داوری وجود دارد، گفت: فکر می‌کنم زمان گفتن این صحبت‌ها درست نبود و بهتر بود بعد از نیم فصل و برای تمام تیم‌ها مشکلات داوری را بررسی کنیم؛ چرا که امکان دارد این صحبت‌ها باعث تاثیر در داوری‌های بازی‌های مانده نیم فصل اول لیگ برتر شوند.

ابراهیم صادقی درباره نقل و انتقالات پیش رو و عملکرد سایپا در این فصل عنوان کرد: متوجه شده ایم که بعضی تیم‌ها وارد نقل و انتقالات شده اند و امیدوارم که با بازیکنان جوان تیم ما صحبتی نکنند؛ چرا که آن‌ها قرارداد‌های کمی دارند و زمانی که پیشنهاد‌های سنگین مالی به آن‌ها می‌شود، آن‌ها را هوایی می‌کند و تمرکز کمتری برای تیم ما خواهند داشت.

او ادامه داد: اجازه بدهید که این بازیکنان در سایپا پخته شوند، تجربه کسب کنند و سال‌های بعد با رعایت اصول حرفه‌ای به تیم‌های دیگر منتقل شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار