بهره برداری از دو طرح تولیدی و خدماتی در نهاوند

فرماندار نهاوندگفت: دو طرح تولیدی و خدماتی با ۶۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مراد ناصری فرماندار نهاوند گفت:۲ طرحخدماتی گردشگری و یک واحد تولیدی گلخانه با ۶۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذرای در این شهرستان به بهره برداری رسید.

او افزود: سفرخانه سنتی نهاوند به ارزش ۳۰ میلیارد ریال از محل تسهیلات گردشگری و بخش خصوصی و همچنین بهره برداری از مرحله نخست بزرگترین گلخانه هیدروپونیک غرب کشور در نهاوند از محل آورده بخش خصوصی و تسهیلات بانکی به ارزش ۵۷۰ میلیارد ریال دو طرحی است که به بهره برداری رسید.

فرماندار نهاوند تصریح کرد : علیرغم وجودمعارضان در بحث تامین زمین، کمتر از یک سال مرحله نخست این واحدی تولیدی اجرا و به بهره برداری رسید.

ناصری بیان کرد: این گلخانه با ۵ هکتار زمین که ۴هکتار آن گلخانه است و یک هکتار نیز برای سردخانه و صنایع تبدیلی است با اشتغال به کار ۳۷نفردر حال فعالیت است .

او سرمایه گذاری این طرح تولیدی را ۵۷ میلیارد  تومان اعلام کرد و افزود : از این میزان سرمایه گذاری  ۱۲میلیاردتومان تسهیلات به سرمایه گذار پرداخت شده است.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: دومین سفره خانه سنتی شهرستان نهاوند با سرمایه گذاری سه میلیارد تومان بخش خصوصی و ایجاد اشتغال مستقیم برای ۱۲ نفر در ۳طبقه و ۴۵۰ مترمربع زیر بنا قابلیت پذیرایی همزمان از ۳۰۰ میهمان هم به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.