به زودی صورت می گیرد؛

احداث بندر خشک و مرکز لجستیک در کرمان

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از موافقت وزیر راه و شهرسازی برای راه اندازی مرکز لجستیک و بندر خشک در کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: در مراسم افتتاح فرودگاه جدید کرمان در نشست مشترک با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار کرمان درخواست مکتوب خود را برای ایجاد مرکز لجستیک و منطقه خشک ارائه کردم. 

 او افزود: وزیر راه و شهرسازی با توجه به ظرفیت‌های حمل و نقل ریلی، جاده‌ای و هوایی و دسترسی به مناطق جنوبی و آب‌های آزاد خلیج فارس از طریق استان‌های سیستان بلوچستان و هرمزگان و با توجه به حجم گسترده فعالیت‌های اقتصادی در بخش‌های معدنی، صنعتی و کشاورزی استان کرمان، موافقت خود را با  این درخواست اعلام کرد.

پور ابراهیمی بیان کرد: استاندار کرمان نیز با موافقت وزیر راه و شهرسازی، مکان یابی برای احداث این دو مجموعه را در دستور کار قرار داده است.

او  تصریح کرد: قرار است، ظرف یک هفته آینده مکان احداث بندر خشک و مرکز لجستیک کرمان در قالب گزارش تخصصی در نشست رییس کمیسیون اقتصادی با وزیر راه و شهرسازی و استاندار کرمان نهایی شود و در ابتدای سال آینده و پس از گرفتن مجوز‌های لازم این اقدام مهم و بزرگ اقتصادی در مرکز استان کرمان عملیاتی شود. 

وزیر راه و شهرسازی  دیروز  به منظور افتتاح پروژه‌های توسعه فرودگاه بین المللی کرمان به استان کرمان سفر کرده بود.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار