پلیس راه کرمان با حضور وزیر راه به بهره برداری رسید

ساختمان قرارگاه پلیس راه استان کرمان با حضور وزیر راه و شهرسازی وجانشین پلیس راهور ناجا به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح ساختمان پلیس راه کرمان گفت: پیوند پلیس راه و راهداری پیوندی ضروری است و باید محکم باشد.

او افزود:پروژه‌های زیر ساختی، احداث پاسگاه‌های پلیس راه، توسعه و تجهیز سیستم‌های پایش تصویری از جمله اقدامات مهم راه و شهرسازی است.

سردار سید تیمور حسینی، جانشین پلیس راهور ناجا هم درمراسم افتتاح پلیس راه کرمان گفت:پلیس راه ۳استان زاهدان، فارس و کرمان به دلیل گستردگی و وسعت دوبخش شمال و جنوب راه اندازی شده است.

او افزود: قرارگاه پلیس راه شمال استان کرمان به عنوان یکی از استان‌های هدف در بعد ترافیک شهری و جاده‌ای است.

سردار حسینی تصریح کرد:کرمان به دلیل شهادت سردار سلیمانی تبدیل به پایتخت مقاومت شده است و جمعیت زیادی برای زیارت مرقد مطهر شهید سلیمانی به این شهر سفر می‌کنند بنابراین دربعد مسائل شهری بایستی اقدامات زیربنایی مناسبی انجام شود.

او گفت: استان کرمان در ۱۷پاسگاه پلیس راه ماموریت‌های خود را انجام می‌دهد، ولی برای افزایش خدمات نیاز به ۵پاسگاه جدید است.

سردار حسینی در بخش دیگری از سخنانش پیوند راهداری و پلیس راه را پیوند خوب و لازم و ملزوم همدیگر دانست.

وزیر راه و شهرسازی افزود: ایجاد قابلیت تجهیز راه‌ها و توسعه قابلیت ایمنی برای اینکه مردم سفر‌های ایمنی را داشته باشند و نظام حمل و نقل عمومی نظارت و کنترل پیوسته داشته باشد یک ضرورت است.

او تصریح کرد: احداث پاسگاه پلیس راه و قرارگاه توسعه و تجهیز سیستم‌های پایش تصویری و پلاک خوان از جمله مواردی است که در دستور کار وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری بوده که امروز ساختمان پلیس راه شمال افتتاح می‌شود.

اسلامی با اشاره به افتتاح ۱۷۵ میلیارد تومان پروژه در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شمال استان کرمان در دهه فجر گفت: اکثر این پروژه‌ها مربوط به سال‌های ۹۸ و ۹۹ است که به اجرا گذاشته شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار