پیروزی مدعیان در دومین روز رقابت‌های تنیس آزاد استرالیا

روز دوم رقابت‌های تنیس آزاد استرالیا با پیروزی مدعیان و درخشش نمایندگان روس به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دومین روز از رقابت‌های تنیس آزاد استرالیا در ملبورن پارک برگزار شد و با پیروزی مدعیان به پایان رسید.

نخستین گرند اسلم سال، پس از جنجال‌های فراوان از روز گذشته آغاز شده است و ۷۲ تنیسور برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در جریان مهم‌ترین رقابت‌های امروز رافائل نادال، مرد شماره ۲ تنیس جهان در ۳ ست متوالی برابر لازلو دیره به برتری رسید تا شروعی قاطعانه در نخستین گرند اسلم سال داشته باشد.

دنیل مدودوف روس، مرد شماره ۴ تنیس جهان به مصاف واشک پاسپیسیل کانادایی رفت و توانست به شکلی قاطعانه و در ۳ ست متوالی با نتایج ۶ بر ۲ در ست‌های اول و دوم و ۶ بر ۴ در ست سوم به پیروزی برسد.

کارن خاچانوف، دیگر نماینده روسیه و رنک ۱۹ جهان برابر رقیب خود الکساندر ووچیک صرب در دیدار سخت و نزدیک به پیروزی رسید. خاجانوف در ست اول با نتیجه ۶ بر ۳ به پیروزی رسید، اما ست دوم را واگذار کرد. با این حال با پیروزی دشوار در تای بریک در ست سوم و برتری ۶ بر ۴ در ست چهارم توانست به سختی برابر حریف گمنام خود به پیروزی برسد.

بزرگترین شگفتی این رقابت‌ها شکست روبرتو باوتیستا برابر رادو آلبوت از کشور مولداوی بود. مرد شماره ۱۳ جهان در ست نخست و به سختی در تای بریک برابر حریف به پیروزی رسید، اما در ادامه و با نتایج ۶ بر صفر و ۶ بر ۴ در ست‌های دوم و سوم شکست خورد و در نهایت با شکست در نهایت در تای بریک ست چهارم را نیز واگذار کرد تا بزرگترین شگفتی امروز این رقابت‌ها را رقم بزند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: تنیس ، رقابت ، استرالیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار