درخواست‌های عجیب شرکت کنندگان تنیس آزاد استرالیا در قرنطینه

مدیر اجرایی رقابت‌های تنیس آزاد استرالیا به انتقاد تنیسور‌های حاضر در این رقابت‌ها واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین گرند اسلم سال ۲۰۲۱ از هفته آینده در ملبورن پارک استرالیا با حضور ۷۲ تنیسور آغاز می‌شود.

شماری از ستارگان حاضر در این رقابت‌ها از نحوه برگزاری این رقابت‌ها و قوانین سختگیرانه قرنطینه در هتل محل اقامت بازیکنان انتقاد کرده و  از اینکه استرالیا تمام تلاش خود را برای هرچه بهتر برگزار کردن این رقابت‌ها انجام نداده ناراحت بودند و خواستار فراهم شدن امکاناتی برای شرکت کنندگان بودند. در صدر منتقدین نواک جوکوویچ، مرد شماره یک تنیس جهان قرار داشت که در نامه‌ای ضمن انتقاد از شرایط بازیکنان خواستار انتقال بازیکنان به خانه‌های شخصی با زمین تنیس اختصاصی بود.

کریگ تایلی، مدیر اجرایی رقابت تنیس آزاد استرالیا در واکنش به انتقادات بازیکنان از درخواست‌های عجیبی که این ستارگان در ۲ هفته اخیر از او کرده اند پرده برداشت.

تایلی گفت: عجیب‌ترین مورد درخواست یکی از بازیکنان برای یک گربه آن هم در دوران قرنطینه بازیکنان بود و با وجود اینکه امکان انتقال ویروس کرونا بین انسان‌ها و گربه‌ها وجود دارد، اما این درخواست‌ها چندین بار تکرار شد به علاوه عده‌ای از شرکت گنندگان در خواست حضور سگ‌های خود را در اتاق‌های محل قرنطینه داشتند. همچنین یکی از شرکت کنندگان درخواست حیوانات بومی استرالیا را کرد.

اکثر شرکت کنندگان حاضر در این رقابت‌ها در هفته گذشته از قرنطینه خارج شدند.

سرنا ویلیامز، رنک یازدهم تنیس زنان در خصوص قوانین سختگیرانه قرنطینه اظهار داشت: دستاورد‌های استرالیا در خصوص کنترل این همه گیری شگفت آور است. اگرچه قرنطینه ۲ هفته‌ای در یک اتاق دیوانه کننده و سخت است، ولی فوق العاده خوب است، زیرا کمک می‌کند تا هرچه سرعتر به شرایط عادی برگردیم. حبس شدن در یک اتاق و با یک کودک ۳ ساله بسیار سخت است، اما ارزشش را دارد، زیرا همه ما می‌خواهیم که در امنیت باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار