پدر شهید بهروز توانا دعوت حق را لبیک گفت

مدیرکل بنیاد شهید زنجان گفت: حاج روح‌الله توانا، پدر شهید بهروز توانا از شهدای زنجان دار فانی را وداع گفته و به فرزند شهیدش پیوست.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، کاظمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان گفت:مرحوم حاج روح‌الله توانا پدر شهید والامقام بهروز توانا از شهدای استان زنجان به علت بیماری و کهولت سن  دعوت حق را لبیک گفته و به فرزند شهیدش پیوست.

او افزود: پیکر پدر بزرگوار  شهید توانا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در قطعه والدین شهدای بهشت زهرا (س) زنجان به خاک سپرده شد.

کاظمی ادامه داد:  شهید والامقام بهروز توانا فرزند روح‌الله و لیلا رجبی در اولین روز از فروردین‌ماه ۱۳۵۰ در زنجان دیده به جهان گشود و پس از گذراندن سال‌های شیرین کودکی در کنار خانواده و با ورود به سن هفت سالگی، مانند دیگر هم‌سالانش پا به عرصه علم گذاشت و برای تحصیل به مدرسه ابتدایی داوود میرزایی رفت و تحصیلات ابتدایی و راهنمایی خود را در آنجا به اتمام رساند و برای ادامه تحصیلات وارد دبیرستان قدس شد.

این شهید گرانقدر در بهمن‌ماه سال ۱۳۶۵ و در حالی که راهی مدرسه بود بر اثر بمباران هوایی رژیم بعث به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 
پیکر مطهر شهید بهروز توانا در مزار بالای شهدای زنجان به خاک سپرده شده است.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شیوا
۱۳:۱۲ ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
خدا بیامرزتشون
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۱۱:۳۴ ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
روح همه شهداء شاد