بیش از ۱۴۰ اثر به جشنواره ملی داستان نویسی رضوی ارسال شد

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: ۱۴۴ اثر از استان‌های مختلف کشور به سومین جشنواره ملی داستان نویسی رضوی به زبان ترکی آذری ارسال شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، احمدخانی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه این آثار از سوی ۶۸ نویسنده به جشنواره ملی داستان نویسی رضوی به زبان ترکی ارسال شده است، گفت: آثار ارسالی از استان‌های زنجان، اردبیل، البرز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، قم، تهران، مرکزی و همدان به دبیرخانه جشنواره واصل شده است.

او با بیان اینکه این جشنواره در سه بخش داستان بلند و رمان، داستان کوتاه و داستانک (داستان بسیار کوتاه) در ۲ بخش اصلی و ویژه برگزار می‌شود، افزود: از موضوعات بخش اصلی جشنواره سبک زندگی و سیره امام رضا (ع)، تعالیم و آموزه‌های رضوی با رویکرد کار، تولید، تلاش و خدمت رسانی، آثار هجرت امام رضا (ع) به ایران است.

احمدخانی ادامه داد: جلوه‌های فرهنگ رضوی در دوران دفاع مقدس، رزمندگان، ایثارگران، آزادگان و شهدا و خاندان، اصحاب و یاران امام رضا (ع) نیز از دیگر موضوعات محوری این جشنواره است.

او با اشاره به اینکه بیشترین آثار ارسالی از استان‌های اردبیل، زنجان، آذربایجان شرقی، تهران و قم  می باشد، ادامه داد: بیشترین تعداد آثار نیز در بخش داستان کوتاه است.

 سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان سومین جشنواره ملی داستان نویسی رضوی به زبان ترکی آذری، ۱۵ بهمن برگزار  خواهد شد.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.