نماینده مردم سراب؛

تاکیدبرضرورت اتمام عملیات احداث بزرگراه بستان آباد _سراب

نماینده مردم سراب بر ضرورت اتمام عملیات احداث بزرگراه بستان آباد _ سراب تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،یوسف داودی نماینده مردم سراب با اشاره به فوت ۵ نفر از شهروندان سرابی، در اثر تصادفات ۲۰ روزگذشته، در بزرگراه در حال احداث بستان آباد_سراب گفت:عملیات اجرایی ۱۲ کیلومتر باقی مانده از قطعه دوم این طرح باید در سریع‌ترین زمان ممکن به پایان برسد.

او افزود:جهت خرید گارد ریل و علائم ایمنی در این محور حدود ۶۰ میلیارد ریال نیاز است،که مقرر گردید تجهیزات ایمنی هر چه سریعتر نصب شوند.

او با اشاره به اتمام عملیات احداث بیمارستان ۵۰ تختخوابی، در شهر دوزدوزان گفت:این بیمارستان به همت آقای زنده روح خیر دوزدوزانی،با صرف هزینه‌ای بالغ ۱۵۰ میلیارد ریال احداث شده و آماده بهره برداری است.

نماینده مردم سراب از تخصیص ۲۰۰ میلیارد ریال جهت تجهیز این بیمارستان خبر داد و افزود: از مسئولین وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی انتظار می‌رود ،تاپایان سالجاری تجهیزات لازم را خریداری کرده و نیروی انسانی مورد نیاز را تامین کنند.

خندان شهردار دوزدوزان نیز خواستار تسریع در احداث مسیر‌های کندرو و تندروی بزرگراه سراب _ بستان آباد در داخل این شهر شد و افزود:احداث ۴ زیر گذر جهت عبور ومرور مردم و احشام در این مسیر ضروری است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.