آغاز شمارش معکوس برای دریافت گواهی نداشتن سوء پیشینه داوطلبان انتخابات

فرماندار امیدیه با تاکید بر اهمیت برگزاری انتخابات سالم گفت: داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان برای دریافت گواهی نداشتن سوء پیشینه اقدام کنند.

سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با تاکید بر برگزاری انتخابات سالم در شهرستان گفت: کلیات زمانبندی برگزاری انتخابات‌های سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا از سوی وزارت کشور ابلاغ شده است.

او افزود: داوطلبان انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا طبق تبصره ۳ ماده ۳۰ قانون، در موعد تعیین شده طبق زمانبندی برای دریافت گواهی نداشتن سوء پیشینه اقدام نمایند.

رفیعی با بیان اینکه ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود، اظهار داشت: داوطلبان این دوره از انتخابات شورا‌ها تا ۲۵ اسفندماه امسال و شورای روستا‌ها تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ مهلت دارند تا نسبت به دریافت این گواهی اقدام نمایند.

نماینده عالی دولت در امیدیه با اشاره به برنامه ریزی لازم برای ایجاد بستری امن، سالم و قانونی برای برگزاری انتخابات در شهرستان ادامه داد: کلیات زمانبندی برگزاری ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا از سوی وزارت کشور مشخص شده و طبق این زمانبندی، فرایند انتخابات طی می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.