بیماران سرطانی برای دریافت خدمات به کجا مراجعه کنند؟

رئیس هیات مدیره دارالشفای امام رضا (ع) گفت:افراد می توانند در زمینه بیماری‌های خاص، نو پدید و همچنین سرطان با مراجعه به مرکزجامع پیشگیری از بیماری‌های کرمان خدمات دریافت کنند.

علی شمسی نیا، رئیس هیات مدیره دارالشفای امام رضا (ع) کرمان و موسس مرکزجامع پیشگیری از بیماری‌ها در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،گفت: در سطح کشور اولین استانی هستیم که مرکز جامع پیشگیری از سرطان را در بین بانوان با همکاری موسسه دارالشفای امام رضا(ع) و  یکی از خیران کشوری راه اندازی کرده ایم.

او افزود: مرکز کنترل سرطان ایرانیان ششمین مرکز در کل کشور است.

شمسی نیا بیان داشت: ابتدا افراد در زمینه بیماری‌های خاص، بیماری‌های نادر، صعب العلاج، نو پدید و همچنین سرطان با مراجعه به این مرکز شناسایی شده و پس از شناسایی، خدماتی از قبیل تهیه تخت، دستگاه اکسیژن و تشک مواج و... در منزل به آن‌ها ارائه خواهد شد.

رئیس هیات مدیره دارالشفای امام رضا (ع) کرمان و موسس مرکزجامع پیشگیری از بیماری‌ها تصریح کرد: در این مرکز، پیشگیری از سرطان سینه در بین بانوان در اولویت است وبا اقداماتی که انجام شده قرار است با کمک تعدادی از اساتید داخل و خارج به کلیه بیماران خاص، افراد مبتلا به بیماری‌های نادر، صعب العلاج و نو پدید خدمات پیشگیرانه ارائه شود.

او گفت: این مجموعه شامل مرکز درمانی، پیشگیری، فرهنگی و ورزشی است و ۸ هزار متر مربع زیر بنا دارد و تاکنون حدود ۵۰ میلیارد تومان برای اجرایی شدن این طرح و افتتاحیه این مرکز هزینه شده است.

شمسی نیا افزود: برای تهیه تجهیزات به رقمی حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیارد تومان نیاز است و نیازمندیم که خیران پای کار بیایند.

رئیس هیات مدیره دارالشفای امام رضا (ع) کرمان و موسس مرکزجامع پیشگیری از بیماری‌ها در پایان بیان داشت: افراد می‌توانند با مراجعه به آدرس: کرمان، انتهای بلوار جهاد، چهارراه خیرین، دارالشفای امام رضا (ع) و یا با شماره گیری ۰۳۴۳۲۷۱۰۳۱۰ از خدمات مرکز جامع پیشگیری استفاده کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار