هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های آجا در خوزستان:

خانه داری زن کانون خانواده را گرم می‌کند

حجت الاسلام و المسلمین خاکی زن را گرمابخش کانون خانواده دانست و گفت: برگزاری جشنواره غذا ذره‌ای از زحمات زنان را نمایان می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد خاکی هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های آجا در خوزستان در حاشیه جشنواره غذا در تیپ ۳۹۲ شهید آشوری دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جشنواره غذا با هدف ایجاد روحیه شاد و آشنایی با غذا‌های محلی، سنتی و مدرن با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

او افزود: در بررسی‌های مسائل روانشناسی و خانواده به این موضوع توجه شده که عطر و بوی غذا بر اخلاق اعضای خانواده تاثیر می‌گذارد، بطوریکه وقتی پدر خانواده یا فرزندان وارد منزل می‌شوند و بوی مطبوع و خوش غذا را استشمام می‌کند، بر اخلاق او تاثیر می‌گذارد و جشنواره غذا بهانه‌ای شد تا کار ارزشمند هر روز زن و مادر خانواده به نمایش گذاشته شود.

خانه داری زن کانون خانواده را گرم می‌کند

حجت الاسلام و المسلمین خاکی بیان داشت: کار زن در خانه و زحماتی که به دوش می‌کشد به حدی ارزشمند است که باید هر روز از او تقدیر شود، همچنین در آیات و روایات آمده است که وقتی زن یک لیوان آب به دست همسر می‌دهد، مجوز ورود او به بهشت برای او امضا می‌شود، ضمن اینکه در پرونده زن برای روز قیامت جهاد فی سبیل الله ثبت خواهد شد.

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های آجا در خوزستان با بیان اینکه زن عامل گرمی کانون خانواده است، تصریح کرد: همه بانوان و زنان جامعه الگویی بی نظیر همچون حضرت فاطمه زهرا (س) دارند و امیدواریم بتوانیم با برگزاری چنین برنامه هایی بتوانیم گوشه ای از زحمات بانوان را به تصویر بکشیم.

خانه داری زن کانون خانواده را گرم می‌کند

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.