اهواز؛

بهترین الگوی حفظ خانواده انتخاب سبک زندگی حسینی

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه رامهرمز گفت:با استفاده از سبک زندگی حسینی باید کانون خانواده را گرم نگه‌ داریم و اگر این کانون را توانستیم حفظ کنیم با دشمن مقابله کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام سیدامیر میرعلایی، فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه رامهرمز اظهار کرد: در عصر حاضر از هجوم بی‌امان دشمنان به فرهنگ، آیین، رسوم، سنت‌ها و دین مردم توسط شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای در امان نیستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر 168 شبکه فارسی‌زبان فقط مشغول پخش برنامه‌های مبتذل، شبهات اعتقادی، اخلاقی و از هم‌ پاشیدگی خانواده‌ها هستند.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه رامهرمز تصریح کرد: در ماه محرم برای ما فرصتی قرار داده‌ شده تا از ظرفیت محبت اهل‌بیت که در قلوب تک‌تک ایرانیان قرار گرفته، در برابر این‌ همه هجمه دشمن بایستیم.

وی افزود: ما باید در این فرصت دو ماهه محرم و صفر با برپایی جلسات، منابر، سخنرانی‌ها و برنامه‌ها سبک زندگی را برای مردم تشریح کنیم.

میرعلایی گفت: کربلا فرصت و نمایشگاهی برای تمام سنین و تمام گروه‌ها دارد، از 6 ماهه علی‌اصغر تا حبیب بن مظاهر 72 ساله، الگو بین بانوان مانند زینب کبری یا جوانانی مانند علی‌ اکبر و میانسالانی مانند ابوالفضل العباس و کسانی مانند قاسم را دارد.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه رامهرمز در پایان بیان داشت: امیدواریم بتوانیم با استفاده از سبک زندگی حسینی، زندگی خودمان را حسینی کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار