افزایش درجه آمادگی امنیتی اطراف سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی

پس از انفجار در دهلی نو، رژیم صهیونیستی آمادگی در اطراف سفارتخانه‌های خود را در جهان افزایش داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزبره، در پی وقوع انفجار در نزدیکی سفارتخانه رژیم صهیونیستی در دهلی نو، این رژیم درجه آمادگی امنیتی و مراقبت در اطراف سفارتخانه‌های خود را در سراسر جهان افزایش داد.

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی با اعلام این خبر در ادامه اتهام پراکنی‌های خود مدعی شد داد این تصمیم پس از آن صورت گرفته احتمال دست داشتن طرف‌های ایرانی در این انفجار بعید دانسته نشد.

«رون مالکا» سفیر رژیم صهیونیستی در هند روز گذشته به خبرگزاری فرانسه اعلام کرد این سفارت در دهلی نو در بالاترین حالت آماده باش خود به سبب دریافت تهدید‌هایی حتی پیش از انفجار این بمب کوچک دارد. او در ادامه اعلام کرد که از این انفجار که در روز جمعه به وقوع پیوسته و زخمی در بر نداشت؛ اما به شکسته شدن شیشه‌های سه خودرو منجرشد، شگفت زده نشده است.

روز شنبه همزمان با تلاش کارشناسان پزشکی قانونی برای دستیابی به شواهدی در زمینه اینکه این اقدا، حمله‌ای تروریستی بوده، مسیر در خارج از سفارت بسته باقی ماند.

این در حالی است که پلیس هند این حمله را تا کنون «تلاشی شرورانه برای ایجاد آشوب» توصیف کرده است.
سفیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای از طریق تلفن اعلام کرد:‌ای مسأله می‌توانست به شکلی متفاوت در شرایطی دیگر انجامشود؛ از این رو ما خوش شناس بودیم.

او در ادامه افزود: ما دائما آماده هستیم. در روز‌های گذشته سطح آمادگی را به سبب برخی تهدید‌ها افزایش دادیم.

پیشتر رسانه‌های خبری اعلام کردهبودند سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی موسوم به موساد به تحقیقات مربوط به انفجار اخیر در حوالی سفارت این رژیم در دهلی نو ورود می‌کند.

براساس گزارش کان نیوز، موساد در تحقیقات مربوط به انفجار روز جمعه در نزدیکی سفارت رژیم صهیونیستی در پایتخت هند مشارکت خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار