امام جمعه موقت مهاباد:

مسئولان، دستاورد‌های انقلاب را برای مردم تبیین کنند

امام جمعه موقت مهاباد گفت: مسوولان باید دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران را که طی سال‌های اخیر بسیار بی نظیر بوده، به نسل جوان انتقال دهند تا آنان نیز با این موارد آشنا شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، ماموستا سلیمان رشیدی امام جمعه موقت مهاباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهاباد اظهار داشت: خدمات و دستاورد‌های انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بی نظیر بوده که این خدمات باید در دهه فجر برای عموم مردم تبیین و اطلاع رسانی شود.

او با بیان اینکه عزت، کرامت و اقتدار ایران اسلامی در منطقه و دنیا مدیون تفکر حضرت امام (ره) و ایثارگری شهدای انقلاب اسلامی است، افزود: اقداماتی که در چهار دهه انقلاب انجام شده، نباید با دوران پیش از آن مقایسه شود، زیرا دوران طاغوت دستاوردی برای مردم و کشور نداشت.

امام جمعه موقت مهاباد با بیان اینکه بیان دستاورد‌های نظام مانع از تحریف حقایق انقلاب از سوی دشمنان می‌شود، تاکید کرد: مردم با بصیرت ایران باید از شیطنت‌ها و توطئه‌های دشمنان و استکبار غافل نمانند، زیرا آنان در صدد ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی هستند و از فضای مجازی برای اهداف خود استفاده می‌کنند.

ماموستا رشیدی اظهار داشت: وحدت و هماهنگی نیاز ضروری جامعه است و در دهه فجر باید نسبت به ترویج وحدت و عمل به مبانی دین مبین اسلام تلاش کرد.

او با بیان اینکه شرایط مقابله با کرونا باعث شده امسال از ظرفیت فضای مجازی برای گرامیداشت این ایام استفاده بیشتری کنیم، گفت: در صورت نیاز و ضرورت تنها برخی برنامه‌های دهه فجر امسال با تعداد محدودی از افراد و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.