حمله پلیس آمریکا به دانش آموز سیاه پوست + فیلم

پلیس آمریکا در اقدامی ظالمانه به یک دانش آموز رنگین پوست حمله کرده و او را روی زمین کوبید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد ایتان فورنیر، افسر پلیس شهر اوسئولا در ایالت فلوریدا، در حالی که ظاهراً سعی دارد دانش آموز را مهار کند، او را به زمین می‌کوبد.

در این ویدئو که بیش از ۷۰ هزار بار در شبکه‌های اجتماعی دیده شده،  افسر پلیس آمریکایی به دست این دختر دستبند میزند و افسر دیگر فقط نگاه می‌کند، در همین شرایط به نظر می‌رسد که دختر حرکت نمی‌کند. پلیس مدعی شده که این دختر در مدرسه تحت درمان پزشکی بوده و حالش خوب است.

پلیس با مادر وی تماس گرفته و گفته فعلا قصد آزادی او را ندارند.


بیشتر بخوانید


اوسکولا مارکوس لوپز کلانتر این شهر، روز چهارشنبه در یک کنفرانس خبری گفت که «پلیس تصمیم گرفته است تحقیقاتی را در رابطه با این پرونده آغاز کند. ما در این مورد دنبال روشن شدن حقیقت هستیم و این پرونده را به مقامات بالاتر نیز ارسال می‌کنیم».

به گفته کلانتر، افسر حاضر در فیلم،  ۱۰ سال سابقه خدمت در پلیس را دارد و تاکنون سوء رفتار نداشته است. لوپز توضیح داد که این پلیس در تلاش است تا درگیری رخ داده در مدرسه را متوقف کند، اما این دانش آموز هیچ توجهی به هشدار‌های او نکرده و این اتفاق رخ داده است.

کلانتر گفت که فورنیر در جریان این حادثه آسیب دیده، اما اکنون وضعیت خوبی دارد و تا پایان رسیدگی به این پرونده، دوران مرخصی با حقوق را می‌گذراند.

گفتنی است، پلیس آمریکا بارها با رنگین پوستان این کشور رفتارهای خشونت آمیز داشته که در برخی از آن‌ها فرد کشته شد.

در ادامه ویدئوی این درگیری را مشاهده می‌کنید:

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
بیچاره ضربه مغزی شد