بدهی ۱۷۶میلیارد تومانی ادارات به شهرداری تربت حیدریه

شهردار تربت‌حیدریه گفت: ادارات تربت حیدریه ۱۷۶میلیارد تومان بدهی تایید شده به شهرداری دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سعید اکبریان شهردار تربت‌حیدریه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: مهمترین چالش پیش روی شهرداری بی اعتمادی مردم نسبت به مدیران شهری است که سعی داریم با تلاش مضاعف و شبانه روزی این مشکل را برطرف کنیم.

او افزود: شهرداری تربت حیدریه ۸میلیارد تومان بدهی دارای رای قضایی لازم الاجرا دارد که تاکنون ۴میلیارد تومان از آن پرداخت شده است.

شهردار تربت‌حیدریه ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۱هزار متر مربع جدول گذاری بصورت مشارکتی در سطح شهر انجام شده است که این آمار نسبت به سال ۹۷و۹۸، ۴برابر افزایش یافته است. 

اکبریان بیان کرد: از ابتدای امسال ۷۶هزار متر آسفالت مشارکتی انجام شده است که این آمار درسال۹۷و ۹۸، ۲۷هزار متر مربع بوده است.
 
او تصریح کرد: همه مسئولین شهرستان پای کار آمده اند تا بدهی شهرداری به بانک شهر را تسویه کنند درحالی که مسئولین قبلی تا خرداد امسال می توانستند آن را تسویه کنند که متاسفانه انجام نشده است و امسال مبلغی از آن با بانک شهر تهاتر خواهد شد.

شهردار تربت‌حیدریه تاکید کرد: امسال برای عید المان‌های زیبایی از مفاخر طراحی شده است که در سه میدان امام حسین (ع)، آزادگان و کاشانی نصب می شود و چهره متفاوتی به زیبایی شهر خواهد داد.

اکبریان اظهار کرد: در پارک جنگلی پیشکوه با مشارکت مردم ۳۰هزار درخت مثمر کاشته خواهد شد.

او افزود: امسال ۶۳ درصد از بودجه درآمدی شهرداری محقق شده درحالی که ۶۷درصد هزینه انجام شده است و به نوعی شهردار بدهی تولید کرده است.

انتهای پیام//ا. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار