نقوی حسینی در گفت‌وگوی تفصیلی با باشگاه خبرنگاران جوان:

احمدی‌نژاد برای ریاست جمهوری تایید صلاحیت شود، اول می‌شود/ سعید جلیلی می‌گوید اگر بر سر من اجماع شود در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت می‌کنم

فعال اصولگرا از حال و هوای نزدیک انتخابات‌ ۱۴۰۰ می‌گوید.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرمحمد غفاری - نیکا شمس کلائی، کم‌تر از ۶ ماه به انتخابات ریاست جمهوری مانده است؛ هنوز هیچ جریان و گروهی بر سر نامزد خود در انتخابات به نتیجه قطعی نرسیده و اسامی زیادی از سیاستمداران کهنه کار و نام آشنا تا اسامی جدید و تازه وارد از سوی جناح‌ها و جریان‌های مختلف برای حضور در انتخابات مطرح شده است و احتمالات زیادی برای پیروزی افراد مطرح شده در انتخابات وجود دارد.

اصولگرایان به عنوان یکی از جریان‌های سیاسی اصلی کشور، پای ثابت انتخابات کشور هستند که در تمامی ادوار انتخابات حضور فعال، موثر و پرشور داشته‌اند.

عملکرد نه چندان مطلوب دولت در این هشت سال و  پیروزی حداکثری نیرو‌های جریان اصولگرا در انتخابات ۹۸ مجلس شورای اسلامی، آن‌ها را بیش از هر زمان دیگری مصمم کرده است که در انتخابات ۱۴۰۰ با قدرت بیشتری ظاهر شوند.

با سید حسین نقوی حسینی، رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در شهرستان‌های استان تهران در انتخابات سال ۹۲ و فعال سیاسی اصولگرا به مصاحبه نشستیم تا کمی از حال و هوای اصولگرایان و برنامه‌های آنان در انتخابات آتی صحبت کنیم.

مشروح گفتگو را در ادامه می‌خوانید:

۶۰ نامزد انتخاباتی از گروه‌ها و جناح‌های مختلف داریم/ با ۴ جریان انتخاباتی مواجه هستیم

باشگاه خبرنگاران جوان: در حال حاضر شرایط انتخاباتی کشور را چطور ارزیابی می کنید؟

نقوی حسینی: کشور در حال آمادگی است تا در خرداد ماه بتواند یک حماسه جدید از مشارکت و حضور سیاسی را به نمایش بگذارد.

انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از پایه‌های اصلی مردم سالاری بدون وقفه برگزار شده است؛ حتی در دوران بحران‌های شدید جنگ و دفاع مقدس و زمان افزایش ترور‌های اوایل انقلاب، انتخابات سر وقت برگزار شده و مردم در آن شرکت کردند که این از افتخارات نظام جمهوری اسلامی و تقویت مردم سالاری نظام ما است. امیدواریم در خرداد ماه هم شاهد یک حماسه حضور بوده و یک رقابت جدی داشته باشیم و مردم هم استقبال کنند تا یک انتخاب خوب رقم بخورد.

در حال حاضر حدود ۶۰ نامزد انتخاباتی از جناح‌ها و گروه‌های مختلف داریم و تا جایی که من رصد و ارزیابی کردم ۴ جریان در آستانه انتخابات فعال هستند؛ دو جریان اصلی، اصولگرا و اصلاح طلب هستند و دو جریان دیگر هم در کنار این دو جریان اصلی فعال هستند که شاید کم‌تر به آن‌ها اشاره شده است و به نظر می‌رسد این دوره نقش قوی تری از خود نشان دهند.

یکی جریان مستقل‌ها هستند که در این دوره بیشتر نقش آفرینی می‌کنند؛ دیگری هم جریان دولت جوان انقلابی است که در بحث اصلاح طلب و اصولگرا نمی‌گنجد و نامزد‌هایی برای خود در نظر گرفته و فعالیت‌های خود را هم شروع کرده است. به نظرم در این دوره از انتخابات با رقابت ۴ جریان با نامزد‌های مختلف با مختصات خاص خود مواجه خواهیم بود.

احمدی‌نژاد برای ریاست جمهوری تایید صلاحیت شود، اول می‌شود/ جلیلی می‌گوید اگر بر سر من اجماع شود در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت می‌کنم

مردم هنوز به بحث انتخابات ورود پیدا نکرده اند

باشگاه خبرنگاران جوان: کدام یک از جریان‌ها و اسامی که مطرح می‌شود شانس بیشتری برای پیروزی دارند؟

نقوی حسینی: فضای انتخابات دو بخش دارد؛ یک بخش آن در بین نخبگان و سیاسیون می‌گذرد و بخش دیگر آن در بین مردم و پایگاه‌های اجتماعی روزگار خود را سپری می‌کند.

ما در کف جامعه فعالیت انتخاباتی را نمی‌بینیم، یعنی مردم هنوز به عرصه انتخابات ورود پیدا نکرده اند و استقبالی نسبت به نامزد‌های احتمالی نداشته اند که البته این موضوع جای نگرانی دارد, زیرا باید مشارکت پرشور داشته باشند؛ البته می‌توان به این مورد توجه کرد که شاید هنوز زمان آن فرا نرسیده و پایه اجتماعی هنوز فعال نشده است و نمی‌دانیم قشر خاکستری به سمت چه فرد و جریانی گرایش دارد، اما در حوزه نخبگان فعالیت‌های جدی شروع شده و هر جریان فعالیت خود را آغاز کرده است.

قطعا اصلاح طلبان در این دوره کار سختی در پیش دارند، چون دو دوره دولت را در اختیار داشتند و باید از عملکرد خود دفاع کنند که البته در هفته‌های اخیر شاهدیم که محمدرضا عارف و صادق خرازی در حال جدا کردن مسیر خود از دولت و فرار از پاسخگویی هستند که مردم این موضوع را نمی‌پذیرند و دولت روحانی را دولت اصلاح طلبان می‌دانند.

هر چقدر هم که بگویند دولت روحانی اصلاح طلب نبوده برای مردم قابل قبول نیست، چون کل جریان اصلاحات در سال ۹۲ و ۹۶ از روحانی حمایت کرد؛ اگر دوره دوم از نامزد دیگری حمایت می‌کردند می‌توان به سختی توجیهات امروز آن‌ها قابل قبول دانست. امروز، چون ۸ سال یک دولت را در اختیار داشتند و حالا باید از عملکرد دولت دفاع کنند، قطعا کار سخت تری در پیش دارند و این اصولگرایان هستند که می‌توانند با یک نیم‌چه موفقیت خوب در مجلس شورای اسلامی به خوبی میدان داری کنند.

آیت الله رئیسی که نامزد اصولگرایان در انتخابات ۹۶ بود در جایگاه ریاست قوه قضائیه به خوبی از پس کار بر آمد و توانست توجهات را به خود جلب کرده و اقبال جامعه را تا حدی به سمت خود هدایت کند. این موضوع برای جامعه جا افتاد که آیت الله رئیسی مدیری توانا، توانمند، ضد فساد و محکم است و امروز شاهدیم که خیلی‌ها می‌گویند کاش سال ۹۶ به رئیسی رای داده بودیم و به روحانی رای نمی‌دادیم.

موفقیت نصفه‌ای هم که اصولگرایان به دست آوردند در مجلس بود؛ البته هنوز به اندازه کافی رضایت بخش نبوده، ولی همین که متحد بوده و اقدامات انقلابی انجام می‌دهند و در مسلک اصولگرایی حرکت می‌کنند، می‌تواند نظرات را به این سمت جلب کند که دولت بعدی هم اگر اصولگرا باشد می‌تواند اتفاقات خوبی رخ بدهد.

احمدی‌نژاد برای ریاست جمهوری تایید صلاحیت شود، اول می‌شود/ جلیلی می‌گوید اگر بر سر من اجماع شود در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت می‌کنم

پایداری در جلسات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شرکت نمی‌کند/ غیر از رئیسی زمینه وحدتی در بین اصولگرایان وجود ندارد

باشگاه خبرنگاران جوان: با توجه به حرکت‌های ناگهانی جبهه پایداری و صحبت‌هایی که بعضا از سمت موتلفه ای‌ها مطرح می‌شود، وضعیت جریان اصولگرا را در حال حاضر چطور می‌بینید؟ فکر می‌کنید بتوانند انسجام لازم و کافی را برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ به دست بیاورند و به نتیجه مطلوب برسند؟

نقوی حسینی: اصولگرایان جریانی هستند که سه چهار طیف اصلی دارند؛ یک قشر آن‌ها جبهه پایداری است، یک رشته آن‌ها اصولگرایان سنتی مانند موتلفه ای‌ها و امثالهم هستند، رشته دیگر جبهه پیروان خط امام و رهبری هستند، یک رشته آن شورای ائتلاف است که یک دوره وارد انتخابات شده است و نتیجه مطلوب گرفته و رشته دیگر آن طرفداران دولت جوان انقلابی هستند؛ بنابراین در اصولگرایان چند طیف داریم که رشته‌های اصلی اصولگرایان را تشکیل می‌دهند و خیلی تلاش می‌کنند که از نظر تشکیلاتی و نامزد انتخاباتی به وحدت برسند.

از نظر تشکیلاتی خیلی سخت می‌دانم که این گروه‌ها با هم به وحدت برسند؛ مثلا جبهه پیروان خط امام و رهبری تشکیلات جدیدی را به نام شورای وحدت راه اندازی کرد و برای آن حدود ۲۰ نفر را در نظر گرفته‌اند و به تشکل‌های مختلف سهم اختصاص داده‌اند و ترکیب جدیدی تشکیل دادند و به عنوان محور قرار گرفته‌اند که شورای ائتلاف هنوز نظری در ارتباط با این تشکیلات نداده است و سه نفری هم که از شورای ائتلاف باید در جلسات شورای وحدت شرکت کنند، در این جلسات حاضر نمی‌شوند.

شورای ائتلاف هم کار خود را با قدرت پیش می‌برد و این دو جریان به صورت موازی با هم در حال حرکت هستند؛ جبهه پایداری هم با هیچ کدام از این گروه‌ها به توافق نرسیده است؛ جریان دولت جوان انقلابی هم به همین صورت با هیچ کدام از این گروه‌ها کاری ندارد و به صورت مستقل کار خود را پیش می‌برد؛ بنابراین وحدت این چند گروه کار سختی است، اما غیرممکن نیست که نامزد آن‌ها می‌تواند نقطه اتصال این گروه‌ها و رشته‌ها با هم باشد.

اگر آیت الله رئیسی نامزد شود همه طیف‌های اصولگرا با هم متحد می‌شوند، ولی غیر از رئیسی زمینه وحدتی در بین اصولگرایان وجود ندارد و هر کدام از جریان‌ها نامزد خود را دارند و روی گزینه‌های خود در حال فعالیت هستند.

جلیلی می‌گوید اگر در انتخابات آینده بر سر من اجماع شود می‌آیم

باشگاه خبرنگاران جوان: با توجه به قرابتی که با سعید جلیلی داشتید، آیا ایشان برنامه‌ای برای ورود به انتخابات دارند؟ برخی خبر‌ها از ورود سعید جلیلی به انتخابات مجلس و برخی دیگر از آمادگی او برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری خبر می‌دهند؛ چه تصمیمی برای ورود به انتخابات دارد؟

نقوی حسینی: سعید جلیلی مدعی نامزدی نیست، اما می‌گوید اگر اصولگرایان سر من به اجماع برسند به انتخابات وارد خواهم شد؛ ولی اگر اجماع نباشد او قصد ورود به انتخابات ندارد. اینکه گفته می‌شود او برای مجلس وارد خواهد شد و قالیباف به انتخابات ریاست جمهوری می‌رود و حرف‌هایی از این دست، صحبت‌هایی است که در جلسات غیررسمی مطرح می‌شود و هیچ مصوبه رسمی‌ای برای آن وجود ندارد و صرفا بین نخبگان این جریانات مطرح شده است.

صحبت‌هایی شده است که اگر اجماع اصولگرایان روی قالیباف انجام شد و او برای ریاست جمهوری آمد، جلیلی میاندوره مجلس وارد شود و ریاست مجلس را برعهده بگیرد؛ در همین جلسات مطرح شد که سعید محمد هم گزینه شهرداری تهران باشد که او واکنش نشان داد و گفت که صرفا برای ریاست جمهوری وارد خواهم شد.

احمدی‌نژاد برای ریاست جمهوری تایید صلاحیت شود، اول می‌شود/ جلیلی می‌گوید اگر بر سر من اجماع شود در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت می‌کنم

جریان تخریب‌گری که سال ۹۶ رئیسی را تخریب می‌کرد، حالا سعید جلیلی را تندرو می‌خواند

باشگاه خبرنگاران جوان: چرا برخی سعید جلیلی را تندرو می‌دانند و در برخی از رسانه‌ها از سعید جلیلی و حامیانش با عنوان تندرو‌ها یاد می‌کنند؟

نقوی حسینی: جریان تخریب‌گری که سال ۹۶ علیه رئیسی فعالیت می‌کرد، حالا علیه سعید جلیلی فعالیت خود را آغاز کرده است و او را تندرو می‌خواند.

باشگاه خبرنگاران جوان: اخیرا دو رهبر معنوی جریان اصولگرا را از دست دادیم؛ به نظر شما آیت الله رئیسی می‌تواند جای خالی آیت الله یزدی و آیت الله مصباح یزدی را برای جریان اصولگرا پر کند؟

نقوی حسینی: رئیسی در حال حاضر حلقه وصل جریانات اصولگرا است، چون اگر دقت کنیم می‌بینیم که همه رشته‌های اصولگرایان هم رئیسی را قبول دارند و هم بر سر نامزدی او برای انتخابات اتفاق نظر داشته و به او اعتقاد دارند. همچنین باید این را در نظر داشته باشیم که پایگاه اجتماعی رئیسی صرفا اصولگرایی نیست و می‌بینیم در گروه‌هایی که شاید هیچ گرایشی به اصولگرایی ندارند، حمایت از رئیسی انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان: به نظر شما بالاخره اصولگرایان به وحدت می‌رسند یا خیر؟

نقوی حسینی: اگر نامزدی رئیسی قطعی شود، خردادماه ۱۴۰۰ همه اصولگرایان در کنار او جمع می‌شوند و او با رای بالا در انتخابات به پیروزی می‌رسد. اگر غیر از رئیسی شخص دیگری نامزد ریاست جمهوری اصولگرایان باشد، زمینه وحدتی بین اصولگرایان نمی‌بینم.

اصلاح طلبان کسی را ندارند که بر سر آن اجماع کنند/ باید پاسخگوی عملکرد دولت باشند

باشگاه خبرنگاران جوان: وضعیت اصلاح طلبان را چطور می‌بینید؟

نقوی حسینی: در جریان اصلاح‌طلب هم طیف‌های مختلفی حضور داشته و اختلافاتی با هم دارند؛ علاوه بر این باید پاسخگوی وضعیت موجود هم باشند؛ در نتیجه شرایط سختی دارند.کسی را ندارند که مورد اجماع قرار بگیرد، به سراغ نامزد اجاره‌ای هم که نمی‌روند و این کار آن‌ها را خیلی سخت کرده است.

یک زمانی تصور می‌شد اگر اصلاح طلبان از علی لاریجانی حمایت کنند، با توجه به پایگاه اصولگرایی لاریجانی، او می‌تواند پیروز انتخابات شود، ولی برخی این نظریه را رد می‌کنند و به دنبال یک اصلاح طلب برای نامزدی ریاست جمهوری هستند.

احمدی‌نژاد برای ریاست جمهوری تایید صلاحیت شود، اول می‌شود/ جلیلی می‌گوید اگر بر سر من اجماع شود در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت می‌کنم

سعید جلیلی, محسن رضایی, علی لاریجانی, محمدرضا عارف و محمدجواد ظریف و بقیه چه فرقی با هم دارند؟

باشگاه خبرنگاران جوان: رئیس جمهور بعدی کشور باید چه ویژگی‌ای باید داشته باشد که از رئیس جمهور‌های قبلی خود متمایز باشد؟

نقوی حسینی: اول باید به این سوال پاسخ دهیم که بین لاریجانی و عارف و محسن رضایی و ظریف و سعید جلیلی و بقیه اسامی که برای نامزدی انتخابات مطرح می‌شوند چه تفاوتی وجود دارد؟ این اسامی که همه یکی هستند. به نظر می‌رسد که مردم منتظر یک پدیده نوظهور هستند و منتظرند فردی از جنس دیگری وارد انتخابات شود.

وجه تمایز نامزد‌ها در نوع ارائه برنامه‌ها و ارائه طریق برای حل مشکلات مردم مشخص می‌شود؛ مردم امروز به شکل سال ۹۲ و ۸۸ نیستند که با چهار پنج مناظره فریب بخورند و به هر کس که در مناظرات بقیه را بهتر محکوم کند رای بدهند؛ بنابراین مردم منتظرند ببینند نامزد ریاست جمهوری چه برنامه‌ای دارد. کسی وجه تمایز پیدا می‌کند که برای همه مشکلات برنامه‌ای قابل اجرا و به دور از شعار داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان: از نظر شما سیزدهمین دوره ریاست جمهوری چه تفاوتی با ادوار گذشته خود دارد؟

نقوی حسینی: در دوره سیزدهم نیازمند مشارکت عامه مردم هستیم که این مورد اهمیت زیادی دارد. دشمنان در سال‌های اخیر فشار زیادی به ملت وارد کردند و ما هم مسیر مقاومت را در پیش گرفتیم، طبیعتا مقاومت بدون مردم هیچ موقع جواب نخواهد داد؛ بنابراین حضور مردم در انتخابات خیلی مهم است.

برخی این دیدگاه را دارند که می‌گویند نیازی نیست در دموکراسی همه پای صندوق رای بیایند و مجلس یازدهم هم حاصل این تفکر بود که ما شاهد کف مشارکت در آن بودیم. نظام ما یک نظام مردم سالار است و مردم باید در صحنه حاضر باشند و اینکه بگوییم اقلیت بیایند و رای بدهند حرف غلطی است.

نکته دوم نمایش وحدت و انسجام است که خیلی اهمیت دارد؛ این دوره فرصت متهم کردن و درگیر شدن نداریم و باید انتخابات به سوی یک انسجام و وحدت ملی پیش برود و نباید اتفاقات انتخابات مجلس یازدهم را شاهد باشیم.

احمدی‌نژاد برای ریاست جمهوری تایید صلاحیت شود، اول می‌شود/ جلیلی می‌گوید اگر بر سر من اجماع شود در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت می‌کنم

اگر رئیسی نامزد شود به او رای می‌دهم

باشگاه خبرنگاران جوان: به عنوان یک شهروند معمولی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ از میان اسامی موجود به چه کسی رای می‌دهید؟

نقوی حسینی: اگر آیت الله رئیسی نامزد ریاست جمهوری شود حتما به او رای خواهم داد؛ در غیر این صورت به گزینه‌ای که اصولگرایان بر سر آن به وحدت برسند رای خواهم داد.

اگر احمدی نژاد از فیلتر شورای نگهبان رد شود با اختلاف زیاد نفر اول انتخابات می‌شود

باشگاه خبرنگاران جوان: نظرتان درباره این چند اسم و عبارت چیست؟

سعید جلیلی: شخصیت متدین، انقلابی، پر جوش و خروش و با برنامه برای کشور، اما ادعایی ندارد.

جبهه پایداری: خیلی از رسانه‌ها من را منصوب به آن‌ها می‌دانند، اما از همین جا می‌گویم هیچ عضویتی در این جبهه ندارم، ولی با اعضای آن دوست هستم؛ جبهه پایداری جریان دلسوز کشور است.

محمدباقر قالیباف: مدیر اجرایی خوبی است؛ شاید یکی از دلایلی هم که دوست دارد وارد انتخابات ریاست جمهوری شود همین باشد، اما حاشیه زیاد دارد.

انتخابات ۱۴۰۰: حماسه با شکوه مردم سالاری دینی

هشتمین رئیس جمهور: امیدواریم پاسخگوی مشکلات مردم باشد.

محمود احمدی نژاد: دوره اول ریاست جمهوری اش خیلی خوب کار کرد، اما گرفتار جریانات انحرافی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: حضورش در انتخابات می‌تواند برای جریان اصولگرا خطرناک باشد؟

نقوی حسینی: اگر نامزد شود و از فیلتر شورای نگهبان عبور کند، با اختلاف زیاد نسبت به همه نامزد‌ها رای اول را کسب خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: اگر نفر معرفی کند چطور؟

نقوی حسینی: کسی نمی‌تواند جایگزین یا جانشین احمدی نژاد شود.

حسن روحانی: ۸ سال معطلی

محمد خاتمی: از سران فتنه که هیچ موقع بخشیده نمی‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
در مقایسه تمام کاندیداها با هم، انصافا خبر و صلاح مردم در شرایط فعلی احمدی نژاد است.
چون به رئیسی اتهام دیوارکشی خواهند زد و حتی دولتی ها هم رای نخواهند داد چون نگرانند مثل قوه قضاییه تیرباران شود و یا دو قوه تبدیل به یک قوه شود و این امر سید رای ایشان را می شکند.
ضمنا با آن همه عملکرد ضعیف روحانی در دوره اول به نظر من باید رای رقیب 30 میلیون نی بود نه 16 میلیون. و این نشان از این دارد که تحریرها اثر گذاشت.
در خصوص آقای سعید محمد، اگر چه جوان است ولی دیر معرفی به مردم شد و ثانیا از همین آبت ا تخریب نظامی گری شروع شد.
شاید اقای سعید محمد را برای مراحل بعد ذخیره نگه دارم بهتر باشد. مثلا ایشان با خدمت در شهرداری تهران یا پست معاونت ریاست جمهوری به مردم معرفی شود.
در حال حاضر بهترین انتخاب هم به خاطر سوابق خدمت گذاری و هم بر ای افزایش مشارکت احمدی نژاد است.
ضمن اینکه دسیسه های غرب گرایان در آستانه انتخابات هم با سواستفاده ابزاری از بحران یا... باید مد نظر قرار گیرد و.کسی توانایی مقابله با این دسیسه ها را ندارد جز احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
میزان رای ملت است پس باید دکتر احمدی نژاد که رای اکثریت هست رییس جمهور بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
فقط محمود احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۰۸ اسفند ۱۳۹۹
فقط احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۷ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
تنها کسی که ملت را از این فقر بی کاری گرسنگی وهزاران درد نجات دهد فقط دکتر احمدی نژاد است چون درقلب مردم جا دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
فقط احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۷:۵۷ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
در این دوره کشور رییس جمهوری قوی می خواهد وبا توجه به اشخاصی که تاکنون در رسانه ها معرفی شده اند وماهم تک تک آنها را در منصب های مختلف دیده ایم هیچکدام به گرد پای آقای دکتر محمود احمدی نژاد نمی رسند. عدم تایید ایشان پیشرفتی در کشور حاص نمی شود. او مدیری لایقٰ وشجاع وخستگی نا پذیر دلسوزوتوانمند در تصمیم گیری های کلان پاکدست وبا برنامه است.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۵۱ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
نظرات رو می بینید حالا قضاوت کنید...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
درود بر احمدی نژاد ... خادم ملت و نه آقای ملت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
از اصولگراها بیزارم ... فقط دکتر احمدی نژاد عشقه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
انتخابات آزاد یعنی تایید صلاحیت احمدی نژاد ... بدون او رای نمیدهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
اگر احمدی نژاد نباشد به تلافی شما به ظریف رای میدهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
بعضی از کاربران محترم جوری از کاندید شدن احمدی نژاد حمایت می کنند انگار احمدی نژاد یک امداد غیبی است وبا آمدنش میتونه یه شبه همه مشکلات رو حل کنه
سوء تفاهم نشه لطفا .
باید به یاد بیاریم که موفقیت احمدی نژاد در دوره اول نتیجه کار شبانه روزی و همت بالای کابینه اش بود که الان بیشتر اون وزرا
از احمدی نژاد جدا شدند وحاضر نیستند ازش حمایت کنند وکلا خودش هم عوض شده وخیلی با اون احمدی نژاد مدافع انقلاب اسلامی و ضدیت با شیطان بزرگ فاصله گرفته ، طی 7 سال گذشته احمدی نژاد به تعدادی از سران دنیا نامه نوشته از جمله به پاپ ، بایدن وبن سلمان خونریز واین یکی رو برادر خطاب کرده همین بن سلمانی که علنا میخواست جنگ رو به داخل ایران بکشه . تنها جایی که نامه ننوشته سران اسرائیل است که بعیدننیست برای اینکه همچنان خود را سر زبان ها نگه دارد یه روزی این کار را هم بکند .
نکته دیگر اینکه امروزه سیاست خیلی پیچیده تر شده واز امثال احمدی نژاد کاری برنمیاد چون شخصیتی دم دمی مزاج دارد
احمدی نژاد دیگر اون احمدی نژاد سابق نیست و نباید از نظر دور داشت که در رسانه های فراگبر دنیا ودر صحنه جهانی هم به عنوان یک شخص خطرناک برای امنیت دنیا معرفی شده است .چنانکه در همان زمان که رئیس جمهور بود یکی از نشریات خارجی کاریکاتوری از ایشان کشیده بود که در آن احمدی نژاد سوار بر یک موشک اتمی به سمت کره زمین نشانه رفته بود پس این پیشینه یکی از عوامل بسیار تاثیر گزار در ایجاد ارتباط با کشور های دیگر و مانع بزرگی در تعامل با دنیا برای کاهش فشار تحریم ها خواهد بود .

من خودم هر دو دور به ایشان رای دادم ولی الان خیلی تغییر کرده وقابل اعتماد نیست .
ما نباید اشتباه کنیم و به بهانه اینکه اون چهار سال اول خدماتی با شرایط مطلوبی که برای ایشان مهیا بود انجام داده ، حالا هم اگر بیاد همون اتفاقات خواهد افتاد . چهار سال اول ما تحریم نفتی نبودیم و فروش نفت توان مالی دولت رو به شکل بی سابقه ای بالا برده و دست رئیس جمهور برای خرج کردن باز بود اما الان اون شرایط به صفر رسیده وایشان توان تغییر شرایط و تعامل با دنیا و رفع تحریم ها رو نداره . به دلیل اون ذهنیتی منفی ای که دنیای سیاست در صحنه جهانی از احمدی نژاد دارد هرچند آن ذهنیت ساختگی هم هست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۶ ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
در این حال و روز کرونایی : بعضیا مشغول "ارباب سازی"اند بعضیا مشغول "ارباب بازی"اند ! انگار غرورقدرت زیر دندوناشون حسابی مزه کرده وولکن نیستند! فقط صداها واسم های خاصی گوش خراشی می کنند اینقدر اسم احمد ومحمود را به مردم القا نکنید مردم خودشون همه چیز را دیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
اگر آقای احمدی نژاد بیاد برای همه مردم بخصوص خانواده ایثارگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
زنده باد احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش
۲۱:۲۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
به نظر من این دوه یا سعید محمد یا دکتر جلیلی می تونن از این وضعیت خلاصمون کنن اصلاح طلبا که 24 سال ریس جمهور بود دیدیم احمدی نژادم که کلا زده جاده خاکی
Iran (Islamic Republic of)
علی محمدی
۲۱:۲۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
سعید جلیلی---سید ابراهیم رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
بعضیا مشغول کاندید بازی اند بعضیا مشغول کاندید سازی اند
Iran (Islamic Republic of)
یوسفی فرد
۲۰:۵۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
آقای رییسی برای ریاست قوه ی قضاییه عالیه نمی‌دونم چرا نمیذارن کارش رو انجام بده انتخابات فقط فقط فقط با حضور احمدی نژاد پرشور میشه وگرنه مشارکت زیر 20 درصد هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
کیست که بتواند قفل ها را باز کند ؟! مردم می گویند :جناح ها،باندها،سایه خزنده ها ،آفیت طلب ها ،سهم خوا هاو....با نقاب وارد انقلاب شدند!!!وهمه چیز را قفل خود کرده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
احمدی نژاد
Russian Federation
ناشناس
۲۰:۲۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
فقط جلیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
اگر احمدی نژاد تایید صلاحیت نشود یعنی مردم صلاحیت انتخاب ندارن
مردم احمدی نژاد را می خواهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
احمدی نژاد حرف دل مردم را می زند / بیاد رای میدم نیاد نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
بدترین دولت تاریخ یعنی دولت فعلی هیچکس را قبول ندارم مگر احمدی نژآد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
رای مجلس آخرین فرصت به نظام حاکم بود بعد از افتضاح این مجلس که جز وعده هیچ نبود و همه قولها با مصلحت به فراموشی سپردند...تنها راهی که رای بدهم احمدی نژاد است و بس...یا احمدی یا هیچ احدی...
Iran (Islamic Republic of)
آقایی
۲۰:۰۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
دوره بعدی جنگ میشه . به نظرم یه شخص نظامی رئیس جمهور باشه بهتر میتونه مدیریت کنه
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسن آقایی
۲۰:۰۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
بهترین فرد برای ریاست جمهوری بعدی ، جلیلی یا سعید محمد هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
آقایی رئیسی اگر جایگزین در قوه قضائیه داشته باشن گزینه خوبی هستن.
Iran (Islamic Republic of)
کامبیز
۱۹:۴۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
آريالای احمدی نژاد عالی بود اما کابینه اش باعث تخریب او شد با جریان انحرافی
همینه دیگه باید در انتخاب هم نشین خود دقت کنیم وگرنه برای همیشه میسوزیمو از صحنه خارج میشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
سلام به نظر من اقای احمدی نژاد مرد بو هیچ وقت دروغ نگفت حرف حساب می زد به فکر ضعیف وفقیر بود ایشان کارهای خیلی خوبی برای مردم انجام داد صاحب خانه کردن افراد ضعیف را اباد کردن روستاها جمع کردن شرکت های خون خوار اگر او راس کار بود این شرکت های خون خوار که حق ضعبف هار امی خوردند جمع مکرد اونهایی که بااو دشمن هیند به خاظر این است که اگر بیاید حال انهارا می گیرد پس ما او را دویت داریم خیلللللللللل
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۱۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
احمدی نژاد رئیس جمهور ما قشر فقیر یک کلام

حرف هم نباشه
Germany
ناشناس
۱۸:۵۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
دکتر سعید محمد فقط و فقط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
پیشنهاد میکنم 4 سال رئیس جمهور نداشته باشیم . بدون شک وضعمون از این بدتر نمیشه حداقلش اعصابمون از این جنگهای زرگری راحت میشه
Netherlands
ناشناس
۱۸:۴۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
آدم عاقل از یه سوراخ دوبارگزیده نمیشه.احمدنژاد یک آدم تندرو بود.ن سیاست خارجی درستی داشت ن سیاست اقتصادی .طرح هدفمندسازی یارانه باعث تورم شد. .دولت احمدنژادثروتمندترین دولت بود نفت (178)دلاربود....اون طرح مسکن مهرباعث افزایش قیمت مصالح ساختمانی شد.پول خرج کردن هنرنیست پول درآوردن هنره.کدوم صادارت غیرنفتی ما افزایش یافت؟؟کشورمامنابع غنی فراوانی داره.پتروشیمی.فولاد.معادن.پسته زعفران محصولات کشاورزی.وغیره ......؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
بیش از ۷۰درصد مردم ب احمدی نژاد رای میدن.خدا کنه که بیاد
Iran (Islamic Republic of)
Mohammad
۱۸:۲۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
فقط فقط فقط دکتر محمود احمدی نژاد که امید ملت ایران است
Netherlands
رضا
۱۸:۱۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
احمدی نژاد آدم هیجانی هست و از طرفی موقع ریاست جمهوریش بخاطر درگیری هایی که با بعضی جریانات بخصوص اصلاح طلبها داشت حاشیه های زیادی ایجاد کرد و جو جامعه رو متشنج کرد چه بسا اگه دوباره بیاد حاشیه هاش از متنش بیشتر خواهد شد و این وسط مردم دوباره قربانی خواهند شد.
بنظرم سعید محمد بهترین گزینه هست چون اقتدار رو در کنار مدیریت و تجربه بالا و روحیه سازندگی داره. درسته هنوز شناخته شده نیست ولی مثل احمدی نژاد که شناخته شده نبود ولی رأی آورد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
دکتر احمدی نژاد تو 4 دوره اول ریاست جمهوریش عالی بود به فکر قشر فقیر بود حتی خودم بهش رای دادم اما الان احمدی نژاد فرق کرده کلا نظراتش اعتقاداتش چیزایی میگه که دوره اول ریاست جمهوریش نمیگفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
هر کی بیاد همین آشه و همین کاسه
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۹:۱۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
فقط احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
زنده باد سعید جلیلی ... مومن ..متعد ..کاری .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
دوست عزیز این زنده باد مرده باد شماها دست بیقرارندارند؟ درضمن متعهد نه متعد تو سطح سوادت به این سیاسی بازی نمیخوره ساندیستو خوردی بروبخواب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
فقط خاتمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
و البته با ظرفیت عالی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
دکتر سعید محمد فقط و فقط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
باشه بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
دو سال من دیگر خرید یک لگن ایرانی هستم ۱۰۰ جور می کنم میشه ۱۱۰ و ۱۱۰جور می کنم میشه ۱۵۰ رسید سر سال صاحب خونه ۱۰۰ گذاشت روی خونه و من دوباره به زیر نقطه شروع رسیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
حیفه احمدی نژاد رئیس جمهور بشه. باید یه مدیریت در سطح جهانی بهش بدن
Iran (Islamic Republic of)
zahra
۱۷:۲۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
فقط احمدی نژاد محبوب دل ملت ایران
Iran (Islamic Republic of)
اهل تبریز
۱۷:۲۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
آقای رئیسی انصافا نشان داده که مرد عمل است . خدا یاورشان باشد .
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۷:۰۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
یا احمدی نژاد یا هیچکس
Iran (Islamic Republic of)
zahra
۱۶:۵۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
فقط دکتر احمدی نژاد محبوب دل ملت ایران عزیز درود بی پایان به ملت شهیدپرور ایران اسلامی ما تسلیم هیچ حرفی ومسولی نمیشویم فقط رای ما محمود احمدی نژاد پای صندوق های رای میرویم و ارا خود را به نام نامی مردبزرگ ودلسوز ملت شهید پرور ایران دکترمحموداحمدی نژاد رای خودمان را به صندوق ریاست جمهور می اندازیم. درود خدا به روح امام وشهدا و درود بی پایان به این مردبزرگ و ولایت مدار انقلاب اسلامی ایران دکترمحموداحمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۶:۵۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
عشق است محمود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
فقط احمدی نژاد .
Iran (Islamic Republic of)
مسلم
۱۶:۳۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
فقط محمود احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
شیک
۱۶:۳۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
بریتانیا خودش میدونه چیکار کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
هیچ
Iran (Islamic Republic of)
zahra
۱۶:۲۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
فقط دکتراحمدی نژاد خداحفظش کنه همیشه دعای خیر ملت ایران پشت وپناه احمدی نژادبوده وخواهدبود. چون فقط احمدی نژادبوده که اسلام ومسلمین وملت ایران ومملکت ایران را درک کرده و پایبند به دین اسلام وانقلاب وملتش بوده وخواهدبود.فقط احمدی نژاد میتونه بیاد این مملکت را از این بی سامانی ها نجات بده وحمایت گر ملت ایران وخصوصا اقشارضعیف ومظلوم جامعه بشه.فقط احمدی نژاد است محبوب دل همه مردم ایران. ما فقط به عشق احمدی نژاد به پای صندوق های رای خاهیم رفت.
Iran (Islamic Republic of)
Saber
۱۶:۰۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
من کاری با مسائل حاشیه ندارم ولی تنها کسی که دیدم پاک بود و فکر کردم متوسط به پایین بود و با تمام وجود زحمت کشید آقای محمد احمدی نژاد بود ان شاالله باز بیایند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
والله ما محمد احمدی نژاد نداشتیم صابر جون...
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۵۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
بعضی ها میخوان دکتر احمدی نژادو تخریب کنن میگن پول از دوران احمدی نژاد بی ارزش شده خوب دوست عزیز شاخص تورم اون موقعه چند درصد بوده الان چند درصده کی پول الانو بی ارزش کرده شما دنبال هویچگیری هستید برو مقصر اصلیو پیدا کنید شما ک الان دنبال تخریب هستید جز کسای هستید 24میلیونی ک دولت کنونی رای دادیدک وضعمون شده این بسه تورو خدا بزارید مردم خودشون انتخاب کنن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
خوب نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
این همه به احمدی نژاد تهمت نزنین. اول فکر کنید بعد. اشتباهات این دولت روحانی گردن خودشونه نه احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
مردم زندگی راحت و ارزانی میخواهند،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
چرا اشتباهات و کار خرابیای دولت فعلی رو گردن دولت احمدی نژاد میندازین؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۵:۲۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
فقط احمدی نژاد خدا حفظش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
بزرگترین خیانت تاییدصلاحیت احمدی نژاد ورای دادن به اوهست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
هاله نور و توهمات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
بزرگترین خیانت و اشتباه حق رای داشتن امثال شماست که حرافی های تخریبگران را باور کردی و هزاران خدمات را ندیده و نمیبینی
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۵:۱۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
فقط فقط آقای دکتر محمود احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
به نظر من ازتمام این اشخاص در وزارت خانه های مختلف استفاده کنند تا مردم در یک دوره چهار ساله به عملکردشان آشنا شوند . حالا به نظرتان روحانی بعد از هشت سال در کدام وزارت خانه جای دارد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
احمدی بیا گره ملت باز میشه اگر نیا خوب هیچ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
همهی کاندیدا جناحی هستند ما جناح نمیخوایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
فقط و فقط احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
قصد رای دادن ندارم ولی احمدی نژاد بیاد رای میدم
Iran (Islamic Republic of)
zahra
۱۴:۲۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
ما ملت ایران فقط به عشق محمود احمدی نژاد به پای صندوقهای رای میرویم فقط احمدی نژاد محبوب دل مردم ایران
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۱۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
یک شخص و یک فکر و یا یک گروه نمی تونه یک مجموعه با هزاران تفکر کنترل و برنامه نویسی کرد و تازه نمیشه به مدت 4 سال آفتاب تابان و معجزه قرن بسازه. باید قدم به قدم توسط همه مردم و با دست های خودمون ایران عزیزمون رو بسازیم و....
Iran (Islamic Republic of)
ميثم
۱۴:۰۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
آقاي احمدي نژاد ٨ سال رئيس جمهور بود چه گلي به سر مردم زد كه بخاد بياد دوباره اومد بحث يارانه رو اورد مردم رو بديخت كرد عامل تورم الان در كشور خود اين شخص هستش مردم رو با يه يارانه گول زد ببين چه تورمي داريم پرداخت ميكنيم رو اين قضيه ي يارانه اين اقا ميتوانستم كاري كنن برا اين منلكت تو ٨ سالي رئيس جمهور بود انجام ميداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
شما باید یکم آگاهی تونو بالا ببرین بعد حرف بزنین
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۰۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
احمدی نژاد محبوب دل مردم ما خواهان بازگشت ایشون هستیم
Iran (Islamic Republic of)
zahra
۱۳:۵۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
فقط احمدی نژاد ومیخایم فقط احمدی نژادهست که بیش از۶۰میلیون رای ومیاره چون دوره قبل اقای احمدی نژاد ملت ما خودشون دیدن وفهمیدن که چقدبه ملت واقشارضعیف رسیدگی کرد احمدی نژاد فقط احمدی نژاد محبوب دل ملت ایران
Iran (Islamic Republic of)
مهدی توکلی زاده
۱۳:۵۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
آقایی که گفتی احمدی نژاد اول می شود
یعنی ما مردم ایران اینقدر حافظه ی تاریخیمون کوتاه هست که دوباره به احمدی نژاد رای بدیم؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
مردم حافطه خوبی دارن و خدمات دکتر رو به قشر محروم فراموش نکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
تو نیازی نیست جای مردم حرف بزنی بیش از هشتاد درصد ملت حامی احمدی نژاد هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
فقط دکتر احمدی نژاد چون توده مردم و قشر ضعیف طرفدارشن قطعا اگه بیاد با اختلاف بسیار بالا رئیس جمهور میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
احمدی نژاد تایید صلاحیت بشه رکورد گینس رو تو انتخابات میزنه. براحتی 50 میلیون رای داره.
Iran (Islamic Republic of)
zahra
۱۳:۴۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
فقط احمدی نژاد محبوب دل ملت ایران فقط احمدی نژاد ومیخایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
فقط احمدی نژاد ،اگر بیاید ورد صلاحیت شود نه به شرکت در انتخابات میگوییم .
Iran (Islamic Republic of)
zahra
۱۳:۳۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
فقط احمدی نژاد محبوب دل ملت ایران
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۳:۳۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
بازم احمدی نژاددددددددددددددددد رای من احمدی نژاددددددددددددد پدر مستضفین فقراااااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
فقط احمدی نژادص
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
در این شرایط دکتر سعید محمد میتونه مدیریت خوبی برای کشور ایجاد کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
گزینه ی خوبی میتونه باشه ولی در نظر عموم مردم، شناخته شده نیست و همین میتونه مانع پیروزیش بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
سعید محمد رییس قرار گاه خاتم الانبیا که در رنکینگ جهانی در مورد ساخت ابر پروژه ها جز نفرات برتر اعلام شده رای منه احمدی نژاد شاید یه زمانی رای من هم بود اما کسیکه بن سلمان جنایت کار رو در نامه برادر عزیزم خطاب کنه دیگه نمیشه روش سرمایه گذاری کرد
Iran (Islamic Republic of)
آبی آسمونی
۱۳:۲۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
ما خواستار بازگشت احمدی نژاد هستیم .رای ما ماله احمدی نژاده
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۳:۲۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
احمدی نژاد دور اول خوب بود ، بعد شدیدا منحرف شد ، االانم که وقتی ازش درمورد به رسمیت شناختن اسرائیل سوال شد جواب داد آینده جواب این سوال رو نشون میده و حتی محکم نگفت ما اسرائیل رو اصلا به رسمیت نمیشناسیم و قضیه نامه به بن سلمان و خطاب کردنش با عنوان برادر و عالی جناب.... احمدی نژاد بدجور منحرف شده ، نه تنها گزینه خوبی نیست ، بلکه خطرناکه ، بهترین گزینه گزینه انقلابی و اگر از سپاه کسی بیاد نامزد بشه بهترین گزینه سپاهی هستش ...
Iran (Islamic Republic of)
zahra
۱۳:۲۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
فقط احمدی نژاد میتونه مملکت و ملت و نجات بده احمدی نژاد هستش که مثل حاج قاسم محبوب دل ملت ایران فقط احمدی نژاد محبوب دلهاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
فقط انقلابی همین
Iran (Islamic Republic of)
zahra
۱۳:۱۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
ما احمدی نژاد را میخاهیم ملت همه احمدی نژاد رامیخان چون ملت خودشون عاقلن ومیفهمن ومیدونن در دوران گذشته کدام ریس جمهوری فقط به فکرملتش بوده به فکر دین اسلام بوده به فکر اقشارمظلوم وضعیف بوده مردم خودشون دانا وباشعورند میدانند چه شخصیتی را انتخاب کنند و این ملت شهیدپرورایران احمدی نژاد را برای ریاست جمهوری انتخاب میکنن فقط احمدی نژاد محبوب دل ملت ومردم ایران
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۳۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
اگر واقعا ملت اینچنین است پس هرچه برسرشان میاد حقشان است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
در شرایط فعلی کشور فقط آقای رئیسی میتواند گره گشا باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
یا رئیسی یا احمدی نژاد ولا غیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
فقط رییسی
Iran (Islamic Republic of)
zahra
۱۳:۰۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
فقط احمدی نژاد بوده که ملت ودرک کرده اینا بقیه فقط به فکرپست ومقامشونن ملت عزیز فقط اقای احمدی نژاد دلسوزه این مملکت وملت بوده وهست وخاهد بود فقط خودش هیچ کی نمیتونه به داد این ملت واقشارضعیف برسه به جز احمدی نژاد فقط احمدی نژادمحبوب دل ملت ایران
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۳:۰۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
رییسی رو بیارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
مردم ساده لوح احمدی نژاد را میخواهند و فکر میکنند در این شرایط بی پولی کاری میتواند بکند در صورتیکه الان پولی نیست تا در سفرهای بسیار پرهزینه استانی بذل و بخشش کند
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۳:۳۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
بی پولی را احمدی نژاد بر سر مردم آورد چون بی ارزش شدن پول ملی در زمان او شروع شد.
Iran (Islamic Republic of)
سام
۱۵:۳۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
بدترین تحریم ها در دوران احمدی نژاد بود عزیزم دلار الان چنده؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
بیش از هشتاد درصد مردم خواهان رییس جمهور شدن احمدی نژاد هستند
Iran (Islamic Republic of)
حیدر
۱۲:۵۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
فقط لاریجانی نباشه خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
بازی بین دو تیم با داوری کی این تیمها متعلق به کجایند الحمد لله کرونا هم که هست از تماشاچی (مردم) هم خبری نیست !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
مردم را برای فیلم کردن وفیلم برداری می خواهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
حرف اول وآخر مردم اینه:چه اصلاح طلب چه اصول گرا هر دو تیغه یک قیچی هستند در دست باند های مخفی واندرونی وقشری قدرت✂✂✂✂✂✂
Iran (Islamic Republic of)
حیدر
۱۲:۴۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
هم قطاران گرامی!
کسی منکر خدمات احمدی نژاد نیست.
ولی احمدی نژاد اون آدم سابق نیست.

بجز اون در نظر داشته باشین «فقط» کلمه مناسبی نیست مطمئن باشید ادم بهتر از احمدی نژاد هم پیدا می شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
بیش از هشتاد درصد مردم خواهان احمدی نژاد هستند کسی شما را وکیل نکرده برای مردم تعیین تکلیف کنی
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۹:۴۹ ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
اینکه میگوید احمدی نژاد ادم سابق نیست دلیل بیاور
من میگویم همه خواهان کسی هستند که هم شجاع وهم مدیر و مدبر باشه آیااحمدی نژادآن قدرت را داره یا نه ؟
ایا آقای احمدی نژاد دست رانت خواران وچپاول گران قطع نکرد ؟
ایا احمدی نژاد توی دهان شیطان بزرگ توی آمریکا با تمام قدرت نزد رسانه ها ودانشگاه های آمریکا حق ومظلومیت مردم به گوش امریکای ها وجهان نرسند؟
مردم انسانی قدرتمند ماننددکتر احمدی نژاد میخواهند که در عرصه بین الملل حقانیت مردم ایران را به جهانیان نشان دهد وبا تمام قدر ت جوابگوی سخنان دروغ و ابزار دروغپردازی های دشمن در دنیا باشد
احمدی نژاد عاشق رهبر و ولایت است دشمنان داخلی که همان رانت خواران ومفت خواران است بر ضد احمدی نژاد حرف میزنند و تبلیغ میکنند
ما خواهان اینگونه انسانهای با غیرت و وطن دوست هستیم
موفق باشید علیرضا از تنگستان (اهرم)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
پشت پرده کیه ؟خدامی دونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
ما دیگه هیچ حزبی نمیخوایم مگه این مردم در تمام سالهای تاریخ در غم وشادی کنار هم نبود مگه اون موقع کسی با کسی مشکل داشت نه آقایان دیگه حزب بازی وجناح بازی تمام همه انگشت یک دست شید مثل نیاکانمان اون موقع آمریکا که هیچ اسرائیل وقماشش هم پوچ همه انگشت یک دست شید اختلافات مثل نیاکانمان کنار بگذارید
با صدای بلند اعلام میکنم ما دیگه احزاب وجناح نمیخوایم همه برادر وخواهریم تمامش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
پس به خاطر اینکه مردم رو بیارن توصحنه دکتر محمود رو ممکنه تایید کنن و بدون رقیب است قطعا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
ساده لوح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
اگه بازم احزاب هیچ ،کشور باید به دست مردم بیفته نه چند حزب معلوم نیست دست کین وقتی سختی باشه مردم زیر طوفان رها میکنند میگن خودتون رای دادید انگار مردم چی فرض کردند نه آقایان که برای حزب کار میکنه
چه احمدی نژاد میخواد باشه مردم چی فرض کردید
تمام
۱۲
آخرین اخبار