مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:

۱۰ تیم مشغول تدوین آثاری درباره آیت الله شاهرودی هستند

فلاح با اشاره به اینکه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حساسیت زیادی بر روند برگزاری کنگره نکوداشت آیت الله العظمی سید محمود حسینی شاهرودی دارد گفت: ۱۰ تیم چهارنفره در حال تدوین آثار مکتوب این شخصیت هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در نشست خبری با موضوع روند برگزاری کنگره بزرگداشت آیت الله العظمی شاهرودی با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تکریم مفاخر فرهنگی است ابراز داشت: در انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان سمنان تصمیم بر این شد هر سال یک کنگره ملی در بزرگداشت یکی از مفاخر فرهنگی استان برگزار شود.

او با بیان اینکه بزرگداشت مفاخر فرهنگی تاثیر بزرگی در الگوسازی برای جوانان و نوجوانان دارد افزود: آیت الله شاهرودی یک شخصیت فراملی و بین‌المللی است و حتی در بین مراجع تقلید، شاخص‌تر است به طوری که امام خمینی (ره) از او به عنوان "شیخ المراجع" نام برد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: سال‌های گذشته اقدامات مهمی در حوزه این کنگره انجام شد و بخش‌های مقدماتی کار پیش رفت و تلاش بر این است با معرفی توانمندی‌ها و مفاخر استان سمنان در سطح ملی، جایگاه این استان به طور شایسته در کشور معرفی شود.

فلاح با اشاره به اینکه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حساسیت زیادی بر برگزاری این کنگره دارد گفت: ۱۰ تیم ۴ نفره مشغول به تدوین آثار مکتوب در خصوص این شخصیت هستند.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار