پاراوزنه برداران خراسان رضوی ۲ طلا و ۲ برنز کسب کردند

سرپرست هیات ورزش جانبازان و معلولان خراسان رضوی گفت: نماینده استان در بیست و هفتمین دوره مسابقات پاراوزنه برداری قهرمانی مردان کشور موفق به کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، وحید نیکفرجام سرپرست هیات ورزش جانبازان و معلولان خراسان رضوی با بیان اینکه نماینده استان در بیست و هفتمین دوره مسابقات پاراوزنه برداری قهرمانی مردان کشور موفق به کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره شد، گفت: این مسابقات با حضور هشت عضو تیم خراسان رضوی به یادبود مرحوم سیامند رحمان و با حضور ناظر کمیته بین المللی پارالمپیک از ۱۱ اسفند به مدت دو روز در فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان برگزار شد.

او افزود: علی سیفی در دسته ۵۹ کیلو گرم با ثبت رکورد ۱۶۰ کیلو گرم مدال طلا گرفت همچنین در دسته ۶۵ کیلوگرم جوانان، آرش شریفی با ثبت رکورد ۷۳ کیلو گرم مدال طلا را از آن خود کرد.

سرپرست هیات ورزش جانبازان و معلولان خراسان رضوی ادامه داد: ناصر محمدی وزنه بردار کاشمری در دسته ۷۲ کیلوگرم با اختلاف بسیار اندک به گردن آویز برنز دست یافت و مدال برنز دسته ۹۷ کیلوگرم نیز برای ثبت رکورد ۱۷۶ کیلوگرم به حسین فسنقری وزنه بردار سبزواری تعلق گرفت.

نیکفرجام بیان کرد: تیم خراسان رضوی با مربیگری مجید فرامرزی و سرپرستی حامد نکاحی در این رقابت‌ها حضور داشت و این رقابت‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شد.

او تصریح کرد: علاوه بر وزنه برداران مدال آور، امیرسجاد یوسفی زاده، حسین فرخنده و محمدرضا امیری نیز در این رقابت‌ها وزنه زدند.

منبع:ایرنا
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شیما
۱۰:۰۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
شنیدن این خبرها حال آدم را خوب می کنه .آفرین به شما